Essie Blanc + brokat [ !!! ] 213 z Hean :)

Witajcie! :)

Po raz pierwszy w tym roku przychodzę do Was z postem paznokciowym. Jako, że to pierwszy post, chciałam, żeby był efekt WOW. Dla mnie był - bardzo mocno się zdziwiłam, że zdecydowałam się na nałożenie brokatowego lakieru, a całość na dodatek mi się całkiem spodobała i nosiłam ją przez 6 dni na paznokciach :) Tak więc zapraszam Was do oglądania !

Wybaczcie mi proszę niedociągnięcia - malowałam paznokcie i robiłam zdjęcia bardzo późno w nocy ;)


Essie Blanc to nowy dodatek do mojej lakierowej kolekcji, kupiłam go na promocji w Superpharm za 20 zł. Miałam ochotę na ten kolor od wielu miesięcy, bardzo mi się podobał. Kryje standardowo po 2 warstwach, nie rozlewa się po skórkach [ no chyba, że się jest ciamajdą jak ja i się samemu pędzelkiem przejedzie po skórce ;) ] i nie smuży. Tworzy ładną, równą białą warstwę na paznokciach.


Żeby nie było smutno, zdecydowałam się na końcówki dodać brokat. Pierwotny plan był taki, że maźnę brokatem serdeczne palce, ale zdecydowałam się nałożyć go na wszystkie końcówki.Efekt całkiem mi się spodobał. 


Brokat to lakier jakby holograficzny, z limitowanej karnawałowej kolekcji Hean, który dostałam na Krakowskim Spotkaniu Blogerek. Ma numerek 213. Nie kupiłabym go sama, ale cieszę się, że do mnie trafił, bo całkiem ładnie ożywia manicure.


Pierwszy raz nakładałam brokat na końcówki paznokci, więc cóż - równo nie jest, są prześwity, ale i tak moim zdaniem efekt całkiem ciekawie wygląda, nie sądzicie? :)


Całość pokryta warstwą mojego ulubionego wysuszacza - Seche Vite. Trzymało się to wszystko 6 dni, potem zmyłam, bo mi się znudziło. Końcówki były minimalnie starte, ale dzięki brokatowi zupełnie nie dało się tego zauważyć :)


Jak się Wam podoba takie połączenie?
Zdziwiłam Was tym brokatem? ;)

67 komentarzy:

  1. Wygląda jak śnieg...obsypany jeszcze bardziej błyszczącym śniegiem XD
    Bardzo ładny!
    Chociaż ja się nie umiem obsługiwać białymi lakierami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się :D jak iskrzący się snieg :D

      ja bym chyba na pół palucha wyjechała z tym brokatem także szacun :D

      Usuń
    2. No to wpasowałam się w aurę zaokienną :D
      Ten biały jest mega prosty w obsłudze, aż sama się zdziwiłam :)

      Usuń
  2. Pomysł bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki fajny french! Mam Blanc, ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pasuje mi dla panny młodej :D Ja nie przepadam na co dzień za bielą na paznokciach, ale ładnie i prosto Ci to wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Że co? Że brokat? Tego się nie spodziewałam :D Cóż, na każdego przychodzi pora najwyraźniej :D
    Podoba mi się, sama mam ochotę na Blanc od dawna i na pewno go kiedyś przygarnę :) Taki frenczyk jest całkiem przyjemny, myślę, że podobnie fajnie wyglądałby z jakimś piaseczkiem :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! Zaskoczyłam Cię :) Ostatnio staram się przekonywać do brokatów i całkiem dobrze mi idzie :D

      Usuń
  6. Pięknie wygląda :) Śliczny biały ja mam dwa ale cięgle smugi mi wychodzą...:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kapeluszko, ja właśnie obawiałam się smug, dlatego sięgnęłam po Essie, który już wielokrotnie oglądałam i wiedziałam, że się nie zawiodę :)

      Usuń
  7. oj efekt WOW jest i to przez duże W :) niby prosty pomysł ale bardzo efektownie sie prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękny mani!:)
    Akurat również pomalowałam pazurki na biało ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie wyszedł Ci mani :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna, czysta biel :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się manicure z akcentem na końcówkach, ja niestety nie potrafię tego tak ładnie zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest ładnie? No coś Ty, krzywo wyszło i w ogóle, ale miło mi, że Ci się podoba :)

      Usuń
  12. No no no...:) Taka śnieżka czy cuś :) Fajnie wygląda, można ponosić. Chociaż dla mnie, mimo wszystko, za dużo brokatu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się ostatnio coś pozmieniało, bo jeszcze kilka tygodni temu nie zrobiłabym tego na paznokciach ;)

      Usuń
  13. no elegancko;) a pasek od ręki malowałaś;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam białe lakiery! Są takie subtelne, a za razem ekstrawaganckie :) Dodatek brokatowy jak najbardziej do mnie przemawia, mam teraz na nie ostrą fazę i wciskam je wszędzie gdzie się da ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też biel się zawsze podobała :) To mamy podobnie, bo ja też zaczęłam bardziej po brokaty sięgać ostatnio ;)

      Usuń
  15. Efekt z tym brokatem mi się bardzo podoba, wyszło ślicznie, świeżo i nie nachalnie. Ładnieee :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mani piękny, a ten brokat tak ładnie równo nałożony.

    P.S. Nigdy nie miałam białego lakieru bo to nie mój kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ładny mani. taki trochę inny w pozytywnym znaczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo karnawałowy manicure, świetny!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podoba to połączenie :)
    Choć ja do bieli na swoich paznokciach przekonać się nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  20. osiągnęłaś bardzo fajny efekt, taki zimowy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale super Ci to wyyyyszło! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny pomysł na prosty i piękny mani:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pazurki prezentują się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja właśnie szukam idealnego białego lakieru :D Świetny mani Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie to wyszło :) też czasami daję jakieś brokaciki na końcówki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Swietnie to wyglada, nie mam zadnego mialaska

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny efekt, podoba mi się yakie połączenie :-)
    Sama mam tego białego Essiaka, więc kiedyś pewnie też pobawię się w takie końcówki :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ulala, bardzo eleganckie mani :)
    Niesamowicie podobają mi się te brokatowe końcówki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo udane połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie pomyślałabym, że biały lakier może wyglądać tak pięknie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Moja ulubiona biela jest wersja matowa Inglota, ale takiego Essiaczka tez bym przygarnela :)

    OdpowiedzUsuń
  32. jak dla mnie idealne na dzisiejsze pogodowe śnieżno lodowe dni :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Połączenie bieli i brokatu jest świetne, bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jaki fajny, zimowy pomysł!
    Śnieg + szron!

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny pomysł, idealnie pasuje do aury za oknem :D Biały śnieg i skrzący lód :D Coś wspaniałego ;]

    OdpowiedzUsuń
  36. bedzie super wygladac latem, jeszcze na takich fajnie opalonych dloniach.... oh rozmarzylam sie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. O ! biel idealna na zimę , bardzo łanie urozmaicona

    OdpowiedzUsuń
  38. Slicznie te Twoje pazurki wygladaja. Polaczenie w sam raz na zime :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam lakiery Essie. Pozdrawiam gorąco ...

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten bialy Essiak genialny ładnie ßie prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Oyginalne i fajne połeczenie bieli z brokatem:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)


Proszę o kulturę wypowiedzi, komentarze obraźliwe oraz reklamowe będą usuwane.