Luźny post #10 - kilka inspiracji i pomysłów :)

Hej! :)

W ten zimowy wieczór zapraszam Was na niewymagający, ale mam nadzieję - ciekawy post - zbiór tego, co mnie ostatnio zainteresowało na moich ulubionych portalach obrazkowych - Imgfave i Pinterest :) 

Dzisiejszy dzień spędziłam na totalnym leniuchowaniu, późno wstałam, zrobiłam sobie pyszne śniadanko, potem czytałam książkę, uaktualniłam listę kosmetycznych chciejstw [ wytypowałam dziś 4 lakiery Zoya, które w przyszłości, miejmy nadzieję bliższej, niż dalszej, do mnie dołączą ], pokazałam Wam na fejsbuku, co mam na paznokciach [ KLIK ] i spacerowałam z Kebabem po śniegu [ mnóstwo szaleństw! Rycie pyskiem wzorów w śniegu, podskakiwanie, tarzanie się - pełen serwis! ], a teraz planuję wycisnąć sok z grejfrutów, oglądnąć z Narzeczonym serial i wziąć gorący prysznic [ już bez Narzeczonego, ale ze smakowitą pianką Rituals od Kasi ]. 

Miłego oglądania!


































Jak Wam minął dzisiejszy dzień?
Który obrazek najbardziej się spodobał? :)

83 komentarze:

  1. Taka półka na wannę przydałaby mi się ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, mnie też :D

      Usuń
    2. Mi to by się wanna przydała! Chlip ;(

      Usuń
    3. Dokładnie to samo pomyślałam :) Taka półka na herbatkę i książkę to świetny pomysł :)

      Usuń
  2. Widzę, że ktoś ma ochotę na gofry :)
    No dobra, ja też mam :P
    Dużo fajnych zdjęć, nie potrafię wybrać jednego. Fajny dzień dziś miałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, gofry zawsze i wszędzie ^^
      Cieszę się, że post Ci się spodobał :)
      Tak, fajny dziś był dzień! :)

      Usuń
  3. masz moją wannę;)
    pani na fioletowym obrazku pragnie dokładnie tego co ja;) ale może już niedługo tak właśnie będzie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam wanny, ta jest znaleziona w internecie ;(
      Ja takiej właśnie szukam ^^

      Usuń
  4. one more page - skąd ja to znam :D
    pomiziaj Kebsika!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? :D Wczoraj czytałam do 1 w nocy i siłą zmusiłam się, zeby odłożyć książkę ;)
      Pomiziany!

      Usuń
  5. Uwielbiam borówki, truskawki i maliny!!! Jak ja tęsknię za latem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najbardziej truskawki, mogłabym je jeść na śniadanie, obiad i kolację! Na studiach często tak właśnie robiłam, zjadając 3 kg dziennie :D
      Też by chciała lato, ale nie aż tak ekstremalne, jak ostatnio ;)

      Usuń
  6. ganek & kocyk i herbatka, w górach:) idealne :)
    p.s. takie posty sa super:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kilka zdjęć pozwoliłam sobie skopiować i zapisać na swoim komputerze :)
    2, 12, 13 - są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  8. chcę taką wannę, a najlepiej w tym domku w górach z wszystkimi książkami. :)

    super inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  9. książki i owoce - idealne połączenie ZAWSZE!
    a takim domkiem na wodzie i w górach bym nie pogardziła...

    przygarnęłam parę zdjęć do mojego folderu inspiracje, mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żaneto - dokładnie :)
      Domek również bym przyjęła ^^

      Nie, coś Ty!

      Usuń
  10. tumblr addicted wita, praktycznie większość już widziałam, ups to chyba źle:D
    gofry, zrobiłaś mi tym wpisem ochotę na gofry! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne i inspirujące fotki wybrałaś :)
    Ten domeczek jest cudowny...
    A gofry pychotka!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Justynko, że Ci się miło oglądało :)

      Usuń
  12. Za kąpielami nie przepadam (zdecydowanie wolę szybki, letni i orzeźwiający prysznic) ale gdybym miała taką wannę i lazienkę to i na kąpiel od czasu do czasu bym się skusiła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie - na co dzień preferuję prysznic, ale czasem wanna jest fajnym rozwiązaniem :)

      Usuń
  13. A idź mi z tymi goframi, na diecie jestem i mam dłuuuugie zęby teraz! :D
    Ps. Bardzo mi się podoba imię Twojego psa. Ale może to też tylko dietowe omamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekne to wszystko!!! Chce ten wodny domek i jeszcze gofry!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Aż się zrobiłam głodna od patrzenia na te gofry.

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne obrazki :D ale nigdy nie wiem co pod takimi postami więcej napisać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. As, zawsze możesz oglądnąć i nie komentować ;P

      Usuń
  17. Najlepszy psychiatra świata!!!
    Och jak bym poleżała na hamaku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdziwe, nie?
      Mi wystarczy posmyrać Kebsa po łapce i od razu lepiej :D

      Usuń
  18. domek w górach, albo przejście pod książkami :D cudowne :P a takie gofry też bym z chęcią zjadła ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Najlepszy jest psi psychiatra ;) tęsknie za moim psiakiem, niestety do Krakowa ona się nie nadaje, ale za dwa tygodnie wezmę ją na śnieżny spacer ;) miziaki dla Kebaba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, nie ma to jak psiak :D
      Pomiziany! Ty pomiziaj swoją psę! :)

      Usuń
  20. no dobra to ja chcę taką wannę ,ten domek nad wodą i tak poleżeć sobie w hamaku w lesie, aaa i gofry też chcę ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Owocowe akcenty przyciągają ostatnio moją uwagę jak magnes śrubki :))
    No i te gofry ... mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czuję się zainspirowana na cały tydzień, super :-))
    Domek w górach <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Kamping, ah uwielbiam, szkoda, ze musze czekac na wiosne, bo chetnie bym gdzies pojechala. Jezdza chociaz 2 razy w roku pod namioty.
    Ta kuchnia tez cudowna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za namiotami iezby przepadam, ale kilka razy byłam ;)

      Usuń
  24. Jeju jeju, same piękne rzeczy! Zwłaszcza te leśne klimaty do mnie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  25. czeemu nie ma zdjęć Kebaba z jego igraszek w śniegu?! smutaaam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co do inspiracji to ja uwielbiam przeglądać różne obrazki na tumblrze! mogłabym to robić godzinami :)

      Usuń
    2. Ciaach, pracuję nad postem zdjęciowym, będzie i Kebs :D

      Usuń
    3. czeeeekam niecierpliwie!!

      Usuń
  26. Pinterest uzależnia, swojego czasu codziennie tam siedziałam :) No właśnie, gdzie zdjęcia psiorka?

    OdpowiedzUsuń
  27. Właśnie popijam zieloną herbatkę i nadrabiam zaległości na blogach ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nawiązując to psiego pana doktora - uwielbiam kiedy moje psiaki wkładają mi swoje mokre nosy w ucho i w nie dmuchają :D Borze zielony, może nie powinnam się z tym upubliczniać?

    OdpowiedzUsuń
  29. Łoo tyle tu wspaniałości że już nie wiem o czym pisać.
    Wszystkie fotki z książkami są bardzo fajne, nic tak nie nadaje klimatu jak książki :)
    Domek na wodzie jest wyjęty z moich marzeń...
    I tak pies to najlepsza pomoc psychiczna
    O jedzeniu nie mówię nic, bo mój brzusio cierpi teraz :D

    Ps. Strasznie lubię takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Joko, że tyle rzeczy Ci się spodobało :)
      Ksiązki w każdy domu muszą być - takie jest moje zdanie :D

      Usuń
  30. Uwielbiam takie inspiracje :-) biblioteczki najlepsze :-) mój psiak też szaleję na widok śniegu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super Aniu :)
      Chyba każdy psiak szaleje teraz ;)

      Usuń
  31. ja poproszę tę pierwszą biblioteczkę z wanną w zestawie :) to będzie idealny pomysł na zakończenie dnia! :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  32. ahahahaah też jestem great in bed :D hihi

    Kebab musiał być w siódmym śniegowym niebie :) moi rodzice mają psa - beagle'a - i to jest dopiero śniegowy wariat :) skacze, kula się (że mu nie jest zimno :P) i tropi ślady nosem w śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też - piąteczka! :D

      Oj był! Planuję ubrać się nieprzemakalnie i antyśniegowo i wybrać się z nim gdzieś, gdzie są kupy śniegu! :)

      Usuń
  33. Drugie zdjęcie ♥ I ta 'wyspa' w kuchni, mm :)
    Sama uwielbiam kupować dodatki do pokoju. Nie powiem, jestem dumna z jego aktualnego wystroju ;) Choć dla wielu osobom przypomina scenografię horroru tudzież halloweenową dekorację :D A od kiedy pomalowałam rzeźbioną ramę mojego lustra na czarno, przypomina mojej mamie nagrobek, hmm.

    OdpowiedzUsuń
  34. ten biały domek mogła bym mieć! Marzy mi się też własna biblioteka :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Marzy mi się TAAAKA biblioteczka! Albo i jeszcze większa. :)
    Bardzo lubię te Twoje posty. :) I czekam na śniegową sesję Kebaba. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)


Proszę o kulturę wypowiedzi, komentarze obraźliwe oraz reklamowe będą usuwane.