Wyniki rozdania Poświątecznego Peelingu Cukrowego ! :)

Witajcie w poniedziałek :)

Aby trochę umilić jednej z Was ten początek tygodnia, dziś będą wyniki rozdania. Dziękuję serdecznie za zainteresowanie i udział i witam wszystkie nowe osoby, które - mam nadzieję, zostaną u mnie na dłużej :) Przy okazji zaapeluję jeszcze raz o dokładne czytanie regulaminów - to naprawdę ważne! Niestety przez swoją nieuwagę kilka osób nie spełniło warunków i nie mogłam ich uwzględnić w końcowym losowaniu. 

Choć chciałabym nagrodzić każdą z uczestniczących, niestety nie jest to możliwe, więc musiałam wybrać jedną osobę. Zdałam się na losowanie i oto wyniki:


Gratuluję Ence! Na mail z danymi do wysyłki czekam przez jeden dzień.


Dziękuję za udział w zabawie! :)
Miłego tygodnia! :)

P.S. Jeśli się wyrobię, przyjdę dziś do Was z postem jeszcze raz! :)

28 komentarzy:

  1. jak zwykle brak szczescia... mam nadzieje, ze zorganizujesz jeszcze takie rozdanie, gdzie do wygrania bedzie Twoj peeling, bo taaak bardzo chcialabym go miec :( zazdroszcze zwyciezcy! i gratuluje oczywiscie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciaach, pomyślę o tym, bo bardzo mi miło, że są chętni na takie moje wyroby :))

      Usuń
  2. I kto mi powie, że poniedziałki nie mogą być fajne ? ;)
    Dziękuję, już wysyłam maila :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, czekam :)
      Mój poniedziałek również świetny, dostaliśmy z Kebabem paczkę od Aswertyny :D

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że pochwalisz się zawartością. :)

      Usuń
    3. O, to Kebab pewnie szczęśliwy :D

      Usuń
  3. Gratuluję :) Nagroda była bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :) a było tak blisko :) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje, a tak blisko bylam ehhe

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)


Proszę o kulturę wypowiedzi, komentarze obraźliwe oraz reklamowe będą usuwane.