Luźny post #8 - kilka inspiracji i pomysłów :)

Cześć cześć!

Dziś czas na post zdjęciowy, inspirujący i pomysłowy :) Przynajmniej mam nadzieję, że taki będzie. W dzisiejszej, już ósmej odsłonie tej serii, przedstawię Wam kilka zdjęć pięknych osób, kosmetyków, jedzenia. Enjoy! :)


Zdjęcia pochodzą ze stron: Imgfave.com, Pinterest, keikolynn.com



Na początek moja piękna przyjaciółka, Natalia. Pozwoliła mi użyć tego zdjęcia, za co bardzo jej dziękuję :* Cudna, prawda? :)



Taką gromadką Essiaków nie pogardziłabym :)
















Chcę każdy! :)





Świetny pomysł na zdjęciową ścianę :) Chciałabym coś takiego urządzić u nas w mieszkaniu :)



Jak się Wam podoba ta dawka obrazkowa? ;)
Co najbardziej wpadło Wam w oko?

80 komentarzy:

  1. Zdecydowanie kocie szminki - cudo! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta firma, Paul&Joe, ma całą linię kocich kosmetyów :D
      Niestety szminka kosztuje bagatela, 28 ojro ;P

      Usuń
  2. mi też wpadły w oko kocie szminki ^^ świetne są

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Magiczne, prawda? :) Ja zawsze marzyłam o antresoli... :)

      Usuń
  4. piesek i szminki kotki suuuuper:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że zwierzęta do Ciebie przemawiają ;)

      Usuń
  5. haha IMDB-czasem tez mi sie zdarza tam wejsc, tylko po TO:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi głównie po to ;) Czasem jeszcze trailery tam oglądam;)

      Usuń
  6. Natalia jest piękna i Ty też :) kocie szminki? tylko spróbuj - Duch z parapetu się zemści okrutnie ;)
    Chodź pojedziemy sobie do Paryża wypić kawkę ;) nocować możemy pod tym mostem :)
    Nude nie jest nudne ;)
    Śmieszne rajtki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślisz? To nie będę próbować ;) Zresztą te szminy drogoe, bo 28 ojro, więc raczej podziękuję ;)
      Co do Paryża to bardzo chętnie, ostatnio napaliłam się, bo znalazłam tanie loty, ale za hotel musielibyśmy 500 zł za noc zapłacić, trochę lipnie, szkoda, że nie pomyślałam o mostach ;)

      Usuń
    2. Nie możesz ryzykować bez dwóch zdań ;)
      Trzeba szukac dalej hehe:)

      Usuń
    3. Fakt, trochę smutno by było, jakby zeżarł szminkę za 28 euro ;P

      Usuń
  7. we wnętrzach się zakochałam a zwłaszcza w tej kuchni..........ah <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuchnia bardzo klimatyczna, trzeba przyznać :)

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chcę do Paryża :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Natalia piękna, a cienie i lakiery w odcieniach brązu bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Noże są świetne. Sama też zbiera inspiracje, głównie z Pinterest lub Instagrama.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokazujesz u siebie? Ja bardzo lubię takie posty! :)

      Usuń
  12. Swietny wybor zdjec. Podobna sciane ze zdjeciami mialam w swoim stary pokoju w domu rodzinnym. Smieszne rajstopy. Chce takie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))
      Ściany Ci zazdroszczę, muszę pomyśleć u takim rozwiązaniu u siebie :)

      Usuń
  13. Kocham wnętrza, które łączą biel, chłodne odcienie i drewno. Mmm. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyjaciółka ma przepiękną bluzkę, sukienkę nie wiem co to jest :)
    Takie rajstopki to i ja bym założyła, fajne są.
    Ale najpiękniejszy ever jest psiak. Bardzo podobny do mojej suni, której już nie ma aż się wzruszyłam. Głupia jestem hah.
    Świetnie fotki.
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie wiem, ale równie mocno mi się podoba :D
      Rajstopki są superowe, mogłabym takie mieć :)
      Psiak słodki, współczuję Ci straty, ja sobie takiej sytuacji nie wyobrażam...

      Usuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna kobieta z tej twojej przyjaciółki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne inspiracje, miło popatrzeć :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Obrazek z ptaszkiem i weekendem. Cała ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Natalia jest cudna - przyznaję Ci rację :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Każde zdjęcie mnie czymś zachwyca :)
    Przyjemnie się ogląda tego typu posty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się Aneto, że zdjęcia Ci się podobają :)
      Ja również lubię przeglądać takie inspiracjowe posty :D

      Usuń
  21. Cudne inspiracje:) uwielbiam takie posty

    OdpowiedzUsuń
  22. kociakowe pomadki wymiatają konkurencje! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna dawka inspiracji, chcę wszystkie essie *_*

    OdpowiedzUsuń
  24. uwiebiam takie inspirujace zbiory!

    OdpowiedzUsuń
  25. Essiaki, usta, cienie ♥ !

    OdpowiedzUsuń
  26. Odpowiedzi
    1. Mnie dziwi, że on tak spokojnie usiedział do zdjęcia ;)

      Usuń
  27. Urocze te rajstopy! ; ) A lakiery chętnie też bym przygarnęła. Pozdrawiam cieplutko ; )

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne te inspiracje! :) Powaliły mnie szminkowe kociaki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się spodobały zdjęcia :D

      Usuń
  29. ale śmieszne szminki! nie wiedziałabym jak ich używać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba w ogóle bym nie używała, tylko podziwiała ;)

      Usuń
  30. Szminki są cudne:)
    Ślicznie tu u Ciebie, pozdrawiamy serdecznie:*
    G&M

    OdpowiedzUsuń
  31. Ścianka zdjęciowa świetna ! Planuję coś podobnego u siebie, ale na pewno nie tak nisko, bo synek zaraz by się tym zajął. Pomadki cudne, tak jak Essie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mogłabym tak nisko u siebie tego zrobić, bo mój pies wszystko by zjadł ;)

      Usuń
  32. Twoja przyjaciółka jest piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zdjęcia wnętrz są najlepsze , też bym kiedyś chciała taką biblioteczkę ,
    brązowe cienie , wow ale zbiór odcieni , Essie urzekają.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ścina zdjęć i lakiery nude dla mnie wygrywają, ale jak zwykle zebrałaś świetne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Fraise, bardzo lubię tworzyć te posty :D

      Usuń
  35. Wszystkie jest piękne! Bardzo lubię takie inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak ja lubię takie posty, super! ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy, bo ja lubię je tworzyć ;))

      Usuń
  37. Kochana,
    Magiczne inspiracje!
    Bardzo dziękuję za przemiłe wyróżnienie:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalko, ja dziękuję za pozwolenie na użycie zdjęcia :*
      :)))

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)


Proszę o kulturę wypowiedzi, komentarze obraźliwe oraz reklamowe będą usuwane.