Luźny post #8 - kilka inspiracji i pomysłów :)

Cześć cześć!

Dziś czas na post zdjęciowy, inspirujący i pomysłowy :) Przynajmniej mam nadzieję, że taki będzie. W dzisiejszej, już ósmej odsłonie tej serii, przedstawię Wam kilka zdjęć pięknych osób, kosmetyków, jedzenia. Enjoy! :)


Zdjęcia pochodzą ze stron: Imgfave.com, Pinterest, keikolynn.com



Na początek moja piękna przyjaciółka, Natalia. Pozwoliła mi użyć tego zdjęcia, za co bardzo jej dziękuję :* Cudna, prawda? :)



Taką gromadką Essiaków nie pogardziłabym :)
















Chcę każdy! :)





Świetny pomysł na zdjęciową ścianę :) Chciałabym coś takiego urządzić u nas w mieszkaniu :)



Jak się Wam podoba ta dawka obrazkowa? ;)
Co najbardziej wpadło Wam w oko?

88 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają :)

      Usuń
  2. Zdecydowanie kocie szminki - cudo! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta firma, Paul&Joe, ma całą linię kocich kosmetyów :D
      Niestety szminka kosztuje bagatela, 28 ojro ;P

      Usuń
  3. mi też wpadły w oko kocie szminki ^^ świetne są

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Magiczne, prawda? :) Ja zawsze marzyłam o antresoli... :)

      Usuń
  5. piesek i szminki kotki suuuuper:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że zwierzęta do Ciebie przemawiają ;)

      Usuń
  6. haha IMDB-czasem tez mi sie zdarza tam wejsc, tylko po TO:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi głównie po to ;) Czasem jeszcze trailery tam oglądam;)

      Usuń
  7. Natalia jest piękna i Ty też :) kocie szminki? tylko spróbuj - Duch z parapetu się zemści okrutnie ;)
    Chodź pojedziemy sobie do Paryża wypić kawkę ;) nocować możemy pod tym mostem :)
    Nude nie jest nudne ;)
    Śmieszne rajtki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślisz? To nie będę próbować ;) Zresztą te szminy drogoe, bo 28 ojro, więc raczej podziękuję ;)
      Co do Paryża to bardzo chętnie, ostatnio napaliłam się, bo znalazłam tanie loty, ale za hotel musielibyśmy 500 zł za noc zapłacić, trochę lipnie, szkoda, że nie pomyślałam o mostach ;)

      Usuń
    2. Nie możesz ryzykować bez dwóch zdań ;)
      Trzeba szukac dalej hehe:)

      Usuń
    3. Fakt, trochę smutno by było, jakby zeżarł szminkę za 28 euro ;P

      Usuń
  8. we wnętrzach się zakochałam a zwłaszcza w tej kuchni..........ah <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuchnia bardzo klimatyczna, trzeba przyznać :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Są słodkie, aż żal używać ;)

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komentarze reklamowe są usuwane.

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Ja też chętnie bym tam wróciła... :)

      Usuń
  12. Natalia piękna, a cienie i lakiery w odcieniach brązu bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalia zawsze jest zjawiskowa :)

      Usuń
  13. Noże są świetne. Sama też zbiera inspiracje, głównie z Pinterest lub Instagrama.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokazujesz u siebie? Ja bardzo lubię takie posty! :)

      Usuń
  14. Swietny wybor zdjec. Podobna sciane ze zdjeciami mialam w swoim stary pokoju w domu rodzinnym. Smieszne rajstopy. Chce takie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))
      Ściany Ci zazdroszczę, muszę pomyśleć u takim rozwiązaniu u siebie :)

      Usuń
  15. Kocham wnętrza, które łączą biel, chłodne odcienie i drewno. Mmm. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :) Jest wtedy tak... swojsko :)

      Usuń
  16. Przyjaciółka ma przepiękną bluzkę, sukienkę nie wiem co to jest :)
    Takie rajstopki to i ja bym założyła, fajne są.
    Ale najpiękniejszy ever jest psiak. Bardzo podobny do mojej suni, której już nie ma aż się wzruszyłam. Głupia jestem hah.
    Świetnie fotki.
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie wiem, ale równie mocno mi się podoba :D
      Rajstopki są superowe, mogłabym takie mieć :)
      Psiak słodki, współczuję Ci straty, ja sobie takiej sytuacji nie wyobrażam...

      Usuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komentarze reklamowe są usuwane.

      Usuń
  18. Piękna kobieta z tej twojej przyjaciółki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne inspiracje, miło popatrzeć :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Natalio, miło to czytać :))

      Usuń
  20. Obrazek z ptaszkiem i weekendem. Cała ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Natalia jest cudna - przyznaję Ci rację :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Każde zdjęcie mnie czymś zachwyca :)
    Przyjemnie się ogląda tego typu posty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się Aneto, że zdjęcia Ci się podobają :)
      Ja również lubię przeglądać takie inspiracjowe posty :D

      Usuń
  23. Cudne inspiracje:) uwielbiam takie posty

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna dawka inspiracji, chcę wszystkie essie *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też z chęcią bym je przygarnęła ;)

      Usuń
  25. uwiebiam takie inspirujace zbiory!

    OdpowiedzUsuń
  26. Odpowiedzi
    1. Mnie dziwi, że on tak spokojnie usiedział do zdjęcia ;)

      Usuń
  27. Urocze te rajstopy! ; ) A lakiery chętnie też bym przygarnęła. Pozdrawiam cieplutko ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rajstopy chętnie bym takie przygarnęła :D

      Usuń
  28. Fajne te inspiracje! :) Powaliły mnie szminkowe kociaki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się spodobały zdjęcia :D

      Usuń
  29. ale śmieszne szminki! nie wiedziałabym jak ich używać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba w ogóle bym nie używała, tylko podziwiała ;)

      Usuń
  30. Szminki są cudne:)
    Ślicznie tu u Ciebie, pozdrawiamy serdecznie:*
    G&M

    OdpowiedzUsuń
  31. Ścianka zdjęciowa świetna ! Planuję coś podobnego u siebie, ale na pewno nie tak nisko, bo synek zaraz by się tym zajął. Pomadki cudne, tak jak Essie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mogłabym tak nisko u siebie tego zrobić, bo mój pies wszystko by zjadł ;)

      Usuń
  32. Twoja przyjaciółka jest piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zdjęcia wnętrz są najlepsze , też bym kiedyś chciała taką biblioteczkę ,
    brązowe cienie , wow ale zbiór odcieni , Essie urzekają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się taka biblioteczka od dawna marzy :)

      Usuń
  34. Ścina zdjęć i lakiery nude dla mnie wygrywają, ale jak zwykle zebrałaś świetne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Fraise, bardzo lubię tworzyć te posty :D

      Usuń
  35. Wszystkie jest piękne! Bardzo lubię takie inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak ja lubię takie posty, super! ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy, bo ja lubię je tworzyć ;))

      Usuń
  37. Kochana,
    Magiczne inspiracje!
    Bardzo dziękuję za przemiłe wyróżnienie:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalko, ja dziękuję za pozwolenie na użycie zdjęcia :*
      :)))

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)


Proszę o kulturę wypowiedzi, komentarze obraźliwe oraz reklamowe będą usuwane.