1001 Pasji :)

Witam Was serdecznie :)

Jak na pewno wiecie, Hexxana z bloga 1001Pasji postanowiła zostać naszym Gwiazdkowym Aniołkiem i zorganizowała u siebie Rozdanie na Gwiazdkę. Pomyślała zarówno o osobach kreatywnych, jak i o leniuszkach, dając nam dwie możliwości udziału w zabawie. Z braku czasu i weny optowałam za opcją leniwą, ale potem wpadłam na pomysł. Dość banalny, ale jednak ;) Postanowiłam przygotować reklamę bloga Hexxany. Miejcie proszę na uwadze, że nie posiadam żadnych zdolności graficznych i manualnych :)

                                                          

Blog 1001 Pasji i jego autorka są mi bliskie od początku blogowania. 
Zawsze podziwiałam Hexx za jej przejrzyste, kompletnie wyczerpujące recenzje, świetne zdjęcia I ciekawy design. Nie oszukujmy się – tego bloga nie da się zapomnieć :) Na magiczną [ nomen omen ] atmosferę u Hexx składa się całe mnóstwo czynników [ jestem święcie przekonana, że między innymi jakieś zaklęcie, nakłaniające nas do powrotów! ] - od kontaktu z czytelnikami, serdeczności przebijającej się ze słów w każdym poście, przez śliczne makijaże, zapierające dech w piersiach kolekcje kosmetyków wszelakich, po świetne akcje [ rozdania, HexxBOX, rabaty, konkursy ], a wszystko to ma jeden wspólny mianownik – niezastąpioną Hexx we własnej osobie!



1 – zawsze czujesz się jak jeden z najważniejszych czytelników
0 – właśnie tyle nierzetelnych opinii I recenzji znajdziesz na blogu Hexx
0 – właśnie tyle nieciekawych zdjęć oglądniesz u Hexx
1 - ponad jeden milion odsłon bloga – to chyba o czymś świadczy?

Profesjonalizm
Autentyzm
Szczerość
Jakość
Indywidualizm



Jeśli jeszcze jakimś przedziwnym zrządzeniem losu [ ok, nazywajmy rzeczy po imieniu – mieliście dotąd pecha! ] nie trafiliście na bloga 1001 Pasji Hexxany – koniecznie to nadróbcie! :)

38 komentarzy:

  1. Profesjonalizm
    Autentyzm
    Szczerość
    Jakość
    Indywidualizm
    faktycznie coś w tym jest :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie to wszystko stworzyłaś :) Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. B ardzo lubię literowanki
    R adośnie tworząc swoje wersje
    A utentycznie żonglując pomysłami
    W łaśnie Tobie życzę
    O wocnego losowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, że mnie zdołowałaś! :*

      Usuń
    2. coooooo coooooooooooooooooooooo :) ja tu nogami jem kanapki bo kciuki trzymam a Ty że dołujęeeee

      Usuń
    3. Esku, Ty na luzie w pół minuty takie słowne gierki tworzysz, a ja siedziałam, siedziałam i tak sobie wyszło ;P
      Ale dziękuję Kochana :*****

      Usuń
    4. Wyszło super :) Bardzo mi się podoba ...nie mówiąc o tym, że znowu mnie odblokowałaś :PP Ty mała CZaro-dziejko:*

      Usuń
  4. wow, na pewno zagladne:) swietnie napisalas ta notke, na pewno wlascicielka bloga jest szczesliwa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Monnie :) Mam nadzieję, że Hexx się spodoba :)

      Usuń
  5. Kochana,ale Ty jesteś twórcza :)))) pięknie to napisałaś :-* Trzymam mocno kciuki za Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja to nie mam głowy do takiej zabawy ze słowami, dlatego jestem pod wrażeniem! Super Ci to wyszło :) Powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Dzięki Luthienn :)))
      Tobie też powodzenia!

      Usuń
  7. Ciekawa notka, fajny manicure :D Bloga nie znam, ale na pewno zajrzę :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie Aleksandro! Warto poznać Hexx i jej bloga :)

      Usuń
  8. Świetnie !!! pomysł na medal :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł! Ja doceniam, bardzo :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie można się nie zgodzić z Twoim opisem,fajnie to ujęłaś :D Podobają mi się te słodkie cytrynki/pomarańczki/grajfruty ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjna reklama! Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Złotowłosa! Strasznie się cieszę, że Ci się podoba! :D

      Usuń
  12. No i co? Muszę teraz trzymać kciuki za Ciebie i za Esię. Ani jedna ręka mi wolna nie została. Jak ja sobie oko umaluję? ;)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymam kciuki, Emku :*
    Idealnie odwzorowałaś to, czym Hexx się charakteryzuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaaa... :D Ale kreaytywne podejście. :) Bardzo mi się spodobało. :]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)


Proszę o kulturę wypowiedzi, komentarze obraźliwe oraz reklamowe będą usuwane.