List do Świętego :)

Witajcie popołudniową porą :)

Hunger zaproponowała mi udział w zabawie "List do Świętego". Z chęcią przystałam na tę propozycję, bo pomysł na taki właśnie post gdzieś w głowie mi kołatał już od jakiegoś czasu :)



Co prawda ja jeszcze świątecznej atmosfery nie czuję do końca, ale to już tuż tuż! Planuję już rozpocząć kupowanie prezentów dla Rodziny i bliskich w przyszłym  tygodniu, więc może i atmosfera mi się udzieli :) Tymczasem pozostawiam Was z moim listem do Świętego :)


                                             

Drogi Mikołaju. 
Dzieckiem już nie jestem, ale zachcianki wciąż mam. Niestety wraz z wiekiem jestem również coraz bardziej wybredna, ale przynajmniej życzę sobie konkretnych rzeczy - to chyba dobrze, prawda? ;)



Najbardziej aktualnym chciejstwem jest róż z Bobbi Brown. Mam wielką ochotę na odcień Nectar [ to nie ten ze zdjęcia ;) ].


Divine Oil z Caudalie to niezwykle aromatyczna zachcianka. Zapach po dłuższym poznawaniu miniaturowego opakowania rzeczywiście przypadł mi do gustu. Mikołaju, jeśli masz jakieś pretensje o ten punkt listy, zgłoś się do Hexx, to Jej wina! :)



Kubki... Temat rzeka! Uwielbiam duże kubki i takie ze wzorami, ciekawymi hasłami. Kubek Now Panic & Freak Out byłby doskonałym uzupełnieniem czerwonego kubka z tej serii, który już posiadam. A ten ze zdjęcia komórkowego to kubek z Home&You - niesamowicie podoba mi się ten złoty ornament :)



Lubię piaski, ale nie szaleńczo, posiadam tylko 4 w swojej kolekcji. Ten oto Alcatraz... Rocks byłby świetnym numerem piątym, bo na jego widok lakierowe serduszko szybciej mi bije :)


Kindle kusi mnie już od dawna, idea czytania książki w dowolnym miejscu bardzo mi odpowiada :)


Cotton Balls Lights - światełka w bawełnianych kulkach są świetnym elementem wystroju wnętrz. Ja już nawet wiem, gdzie powiesiłabym swoje :)


Mikołaju, mam również ochotę na jakieś smakołyki z Soap&Glory - tyle osób je zachwala, zapachy podobno nieziemskie, miło byłoby wypróbować je osobiście :)


Drogi Mikołaju, sam na pewno świetnie wiesz, że świeczki poprawiają nastrój - spraw mi dowolną świecę z BBW :D W zasadzie to nawet nie musi być z BBW, niech tylko pięknie pachnie :)


Książki - temat rzeka, uwielbiam je dostawać :) Mikołaju, zerknij tutaj, tam jest całe mnóstwo inspiracji :) Największą ochotę mam na "Dziewczyny w podróży" :)



Tak wygląda mój list do Świętego :)
Jestem bardzo ciekawa, co w tym roku znajdzie się w Waszych listach - napiszcie koniecznie w komentarzach!

Oczywiście zachęcam Was również do zabawy i umieszczenia podobnych postów u siebie :)

99 komentarzy:

  1. kubki, polskie książki i świece sama bym chętnie przytuliła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytnik ebooków to moje marzenie również, eh :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno dorwiemy jakąś fajną okazję, albo nam Mikołaj przyniesie :D

      Usuń
  3. I ja muszę ten tag przygotować :)
    Kubków nigdy nie za wiele :)
    Wiem coś o tym!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czytnik zażyczyłam sobie na imieniny :)
      W czerwcu ;D Mam nadzieję, że do tego czasu przekonam się do tego sprzętu ;)

      Usuń
    2. Przygotuj Aneto, jestem ciekawa Twojego listu :))
      Kubki wielbię :D
      Na pewno się przekonasz :))

      Usuń
    3. Zabieram się za post :)
      Pojawi się w następnym tygodniu.

      Usuń
    4. Podziwiam Cię za planowanie :) Ja zazwyczaj piszę posty "na spontanie" ;)

      Usuń
    5. Aaaa, kij z planowaniem ;)
      Już jest!

      Usuń
    6. Super! nie ma to jak "impulsywne" posty - takie są najlepsze :D

      Usuń
  4. Na świece nabrałam na nowo ogromnej ochoty na sprawą pewnej osoby :)))) a wcześniej chyba kupię świecę z Caudalie z serii Divine :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ta świeca Caudalie też wpadła mi w oko, ale ponad 100 zł trochę mnie przeraża ;)

      Usuń
    2. Ja to jestem na siebie zła, bo były fajne sety z tą świecą, ale myślałam po co mi ona.... A teraz dumam nad zakupem.

      Usuń
    3. Widziałam takie w którejś aptece internetowej, ale tam świeca była chyba miniaturą, o ile się nie mylę. Tak sobie myślę, że może na Święta jakiś zestaw z Caudalie sobie walnę ;)

      Usuń
  5. Część produktów od razu skopiowałabym na swoją listę :) Przede wszystkim cotton balls, świeczuszkę i coś od Bobbi :) Kubków nigdy mi dość i jak jest ogromny i zmieści pół litrów herbaty to od razu mam na niego ochotę.
    Trzymam kciuki za tegorocznego Świętego Mikołaja, niech zrealizuje jak najwięcej Twoich zachcianek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fraise, nie krępuj się - kopiuj :D
      Ja też uwielbiam wielkie kubki, nie musze wtedy chodzić po dolewkę co 5 minut ;)
      Dzięki :) Tobie też tego życzę! :*

      Usuń
  6. u mnie książki i woski lub świeczki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie woski Żaneto? :) Masz wybrane konkretne zapachy? :)

      Usuń
  7. U mnie książki i kubki zawsze mile widziane :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Naj naj najbardziej z Twojej listy chciałabym świece b&bw. Żaden pielęgnacyjny kosmetyk mnie z tej firmy nie kręci. Ale mgiełki, świece... Nie odmowilabym :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie po wpadce z balsamem do ciała też już pielęgnacja niezbyt interesuje, ale właśnie świecą bym nie pogardziła ;)

      Usuń
  9. Opi Alcatraz... Rocks to istne cudo, więc mocno trzymam kciuki, żeby mikołaj spełnił Twoje życzenie ;)
    Kindle mam i bardo lubię, nie wyobrażam sobie czytania książek bez niego :)
    no i te bawełniane kule! odkąd je zobaczyłam to truję mojemu mężowi, że chcę takie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, piękny jest z niego okaz :)))
      Bawełniane kule są super, niestety cena mnie trochę na razie hamuje ;)

      Usuń
  10. Super list, w zeszłym roku zrobiłam coś takiego na blogu i w tym również nie omieszkam.
    Świece z B&BW ucieszyłyby mnie również :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę czekać na Twoją listę Kasiu :)

      Usuń
    2. Zaczęłam ją tworzyć, jutro opublikuję :):)

      Usuń
    3. Super! Chętnie poczytam :)

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytnik mam i nie mogę się go nachwalić. Mam nadzieję, że będziesz również zadowolona, jeśli Mikołaj podaruje Ci taki prezent. Niesamowite są te lampki. Nigdy wcześniej takich nie widziałam. Super są!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Margotko, napalam się przez Ciebie jeszcze bardziej ;)
      Świetne, prawda? A wyobraź sobie, jak super wyglądają przy zgaszonym świetle :D

      Usuń
  13. Koleżanka kupowała Kindle w wiedeńskim Saturnie za niecałe 50 euro :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie mam pojęcia co bym chciała jeszcze dostać, no może po za tangle teezer :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Ci zatem, żeby Mikołaj podarował Ci TT :)

      Usuń
  15. Kindle mam i polecam! Super wygoda szczególnie w podróży, kiedy nie możemy sobie pozwolić na ciężką książkę bo ogranicza nas bagaż. Podoba mi się Twój list. Mam nadzieję, że Czerwony wysłucha i nagrodzi. U mnie naoficjalniejszy Czerwony SinterDolf już był. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No włąśnie na takie sytuacje Kindle bym przygarnęła :)
      SinterDolf, hahaha, boskie ♥

      Usuń
  16. Ja swój list do Mikołaja napisałam parę dni temu i wysłałam... mojej mamie na maila :D Zdradzę, że na liście znalazły się m.in. Wielki Gatsby na DVD (konieczne z Daisy i Jay'em na okładce!) oraz szeroka opaska do włosów w stylu lat 20' ;) Kolejny list mam dostarczyć mojemu mężczyźnie, a na efekty poczekamy do Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo konkretne życzenia masz :)
      Trzymam kciuki, żeby się spełniły :)))

      Usuń
  17. Kubki, kubeczki, kubunie :) ja najbardziej lubię takie dymne = w sensie półprzezroczyste :)
    Strasznie sie napaliłam na kindle ale obawiam się że odpada z uwagi na mój słaby wzrok :)
    Książek i świeczuszek nigdy za dużo :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, ja za takimi nie przepadam, ale mam kilka ;)
      Myślisz? Ja też krecikiem jestem...
      Zgadzam się, tego nigdy za wiele :D

      Usuń
  18. Te światełka wydają się być wspaniałe ; )

    OdpowiedzUsuń
  19. Kindla to ja też potrzebuję;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę, że mamy podobne zachcianki, Kindle, kubki, cotton balls o których zapomniałam wspomnieć i książki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Obyś wszystkie wymarzone prezenty znalazła pod choinką :)

    OdpowiedzUsuń
  22. gdyby można było wysłać list do mikołaja tak na prawdę i otrzymać jedna z wymarzonych rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  23. Życzę Ci, żebyś wszystko to znalazła pod choinką :)
    Ja jeszcze nie zastanawiałam się nad prezentami, ale czas najwyższy, bo Mikołaj ciągle czuwa :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Właśnie wróciłam dzisiaj z nowym kubkiem do domu! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Maaaadzia, widzę że mamy podobny 'kubeczkowy' gust ;p Dokładnie ten sam wpadł mi w oko ;> ale pytałam koleżanki i podobno ten rodzaj (z home'a) lubi odpryskiwać.... :/
    Czytnik...fajna sprawa, bo ebooków sporo, a na kompie nie czyta się dobrze, ale z drugiej strony książka to książka ;p
    Na pewno Mikołaj, niejeden, przyniesie Ci coś z listy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? ;) oj, szkoda, to zrezygnuję z zakupu w takim razie...
      No właśnie mam podobny dylemat, dlatego jeszcze czytnika nie kupiłam ;)
      Fajnie by było ;D

      Usuń
  26. Ja posiadam ebooka i to jest mega oszczędność, pewnie że książka to książka, ale jakbym miała je ciągle kupować to bym zbankrutowała, a ebook tez potafi przenieść w inny świat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha pisałam "ebooka" a chodziło mi oczywiście o "book readera" :]

      Usuń
    2. Arcy - spoko, zrozumiałam ;)
      Marzy mi się ten czytnik, ale nie wiem, cyz rzeczywiście bym z niego ciągle korzystała...

      Usuń
  27. Kindle!!! zdecydowanie :) jedynie przyczepię się do okazu na zdjęciu – miałam ten model, był beznadziejny. Niech Mikołaj inwestuje w klasyka z klawiaturą (jeśli lubisz klikać i nie chcesz paluchów na ekranie) albo w nowiutką wersję Kindle Paperwhite! reszta prezentów też mi się podoba i tak jak Ty, uwielbiam ogromniaste kubki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak? To dzięki za radę :*
      Ogromniaste kubki są najlepsze na świecie :D

      Usuń
  28. Tyle wspaniałości:) Chyba i ja będę musiała zorganizować taki post:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kubek z Home&You jest cudowny, prawdopodobnie niedługo się wybiorę na poszukiwania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DziwnyKotek wyżej pisała, że podobno ten kubek odpryskuje, więc może wybierz jakiś inny? :)

      Usuń
  30. Ja poproszę o bawełniane światełka:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten kubek widziałam w jakiejś gazecie i strasznie mi się spodobał ;) Też lubię kubki i zawsze coś mi się spodoba,ale nie mogę ich mieć za dużo,bo potem nie umiem się zdecydować który wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
  32. połowe sama chętnie bym przygarnęła, bardzo lubię dostawać książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, książki to zawsze dobry prezent :)

      Usuń
  33. Podoba mi się ten tag :-) Kubeczki są przepiękne, takie stylowe ;-) A na wszelkie książkowe prezenty i ja mam ochotę :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Począwszy od różu, przez olejek, kubki, lakier, Cotton Balls Lights, Kindle, świeczki idąc aż na książkach skończywszy - skąd wiedziałaś, że ja też je chcę? :D
    Lista jak przeze mnie pisana. Cóż. Nawet kolor różu się zgadza ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alez mamy kompatybilność :D
      Róż to wiesz doskonale, kto zasiał w mojej głowie ;)

      Usuń
  35. oo.. widzę że taki sam efekt wywołała na Tobie miniaturka Caudalie jak na mnie:) na szczęście w grudniu w mojej aptece są dwa dni z konsultantką wiec chyba skuszę się na Divine Oil:) Bobbi Brown też ostatnio mną zawładnęła:) no i te kule!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko, ja już byłam na dwóch takich konsultacjach, było świetnie :) Może przy następnej też skuszę się na olejek :)

      Usuń
  36. Rezerwacje prezentów w komentarzach? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No weź! Lepiej napisz, co jest na Twojej liście :) Oprócz snu ;)

      Usuń
  37. Te kuleczki świetlne bardzo intrygujące! Podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Moje lista jest tak długa, że przydałby się na nią osobny post:D
    Ale tak jak u Ciebie, znalazło się coś typowo upiększającego buźkę, kubki - cierpię na to samo maniactwo :D hobbystycznie - nowe szkła do aparatu i lampa pierścieniowa ;)
    zapachowo - perfumy, o ubraniach już nie wspomnę :D
    praktycznie pragnę coś z każdej dziedziny po troszku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Extension, napisz zatem :D
      Kubki to niezła zaraza, mam ich coraz więcej ;)
      I ja mam szerokie zainteresowania prezentowe :D

      Usuń
  39. kubki ♥ :) Kilka dni temu wynalazłam w sieci taki uroczy - z kocim pyszczkiem i uszkami. Niestety mama nie podzieliła mojego entuzjazmu. xD
    Kilka rzeczy w Twojego listu do Świętego i ja z chęcią bym przygarnęła. :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takeshi - ja bym doceniła koci kubek :) Chociaż mój psiak mógłby się obrazić ;P

      Usuń
    2. Mój prawdopodobnie też. ;)

      Usuń
    3. Haha, niezłe jesteśmy z tymi kotami, my - posiadaczki psów ;P

      Usuń
  40. Kubeczki piękne, też bym przygarnęła

    OdpowiedzUsuń
  41. piekny kolor rozu! gdy tylko go bedziesz miala, szybko pokaz:P kindle tylko paperwhite!:)))

    OdpowiedzUsuń
  42. jako przeszczęśliwa posiadaczka kindle powiem tylko, że to urządzonko warto mieć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)


Proszę o kulturę wypowiedzi, komentarze obraźliwe oraz reklamowe będą usuwane.