NOTD : Astor + Dior w wakacyjnej odsłonie :)

Hej :)
Jak Wam minął długi weekend?

Dziś post lakierowy, bo jakoś nie mogłam zmobilizować się do pisania recenzji ;) Te kilka dni spędziliśmy w domu, leniąc się ;) Troszeczkę ruszyłam magisterkę, nadrobiłam serialowe zaległości i posprzątaliśmy dom, przeplatając to wszystko psimi spacerami :)

Mam nadzieję, że spodoba się Wam takie typowo wakacyjne paznokciowe połączenie kolorystyczne, mnie od razu rozwesela.


Udział biorą: Astor z serii Mikado o numerku 070, Dior Acapulco oraz Sally Hansen Insta Dri. 
Każdego koloru  położyłam 2 warstwy, z tym, że Diorowy żółtek solo potrzebuje do 3 warstw, żeby dobrze złapał. W tym przypadku położony jest na nudziakową bazę [ po prostu jestem leniem i nie chciało mi się zmywać porzedniego lakieru ;) ]. Efekt utrwaliłam wysuszaczem z Sally Hansen, który jak na razie świetnie się u mnie sprawdza :)


Dior Acapulco pochodzi z letniej kolekcji 2012 i jest naprawdę żarówiastym kolorem :) Lakier ma 10 ml, szeroki pędzelek i fajny patent ze ściąganą zakrętką [ pokazywałam tutaj ]. Nakłądany umiejętnie, nie smuży.


Astor 070 to smerfny niebieski - niesamowicie lubię ten kolor :) Buteleczka ma 6 ml i wąski, ale przyjemny w obsłudze pędzelek. Nie smuży, nakłada się równomiernie. 





Jak się Wam podoba takie połączenie kolorów? Mi bardzo! I tylko brakuje mi do tego wakacji w jakimś ciepłym kraju i drinka z palemką :D


Jak spędziliście długi weekend? Piszcie :)

55 komentarzy:

  1. Ładny masz kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam to zestawienie kolorów, a na paznokciach wygląda szałowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się podoba takie połączenie :)
      Dzięki Agato!

      Usuń
  3. Ależ pięknie wyglądają razem te lakiery *.* , nie widziałam jeszcze tak ślicznego żółciaka :D, cudne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? :)
      To zdecydowanie najlepsza żółć, jaką mam i widziałam w sklepach :)
      Dzięki :*

      Usuń
  4. Oba kolory mnie urzekły! Idealne na lato! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wygladaja razem, czyli sally hansen instant dri daje rade ? Fajnie:) szukam wysuszarkk wlasnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daje radę i to bardzo dobrze :) Wydaje mi się, że będzie dłużej służył niż Seche Vite, bo jest bardzo rzadki, wię chyba nie zgęstnieje tak szybko :)

      Usuń
  6. ale super wyszło :) PS. zaprosiłam Cię do akcji "szukamy maseczki idealnej" - szczegóły u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      P.S. Odpisałam u Ciebie :)

      Usuń
  7. połączenie tych dwóch kolorów bardzo mi się podoba :) dior ma bardzo ładny odcień :) długo nie mogłam przekonać się do tego koloru, aż połączyłam piasek lovely z żółtkiem od essence :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :)
      Ja mam kilka żółtyh lakierów, ale ten Dior jest najbardziej intensywny :)
      sam pisaek z lovely bardzo mi się nie podobał, ale może w połączeniu z innym wygląda ładnie, pokazywałaś u siebie? :)

      Usuń
    2. jeszcze nie :) czeka na swoją kolej :)

      Usuń
    3. To będę śledzić :)

      Usuń
  8. Acapulco jest FE-NO-ME-NALNY!!!!!!! To taki ciepły kanarek, czy kwestia zdjęć/aparatu? Pytam się, bo bardzo długo szukam takiego odcienia i jak na razie nic mi nie wpadło w oczy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? :)
      Hexx, on na żywo wygląda dokładnie tak, jak na zdjęciach w buteleczce. Na paznokciach troszkę mi ściemniał kolor, bo nakładałam na beżową bazę, ale to nieznaczne ściemnienie jest. Reczywisty kolor udało mi się na zdjęciach buteleczki uchwycić :) Zresztą polecam ogądnięcie innych zdjęć, będziesz mieć porównanie :)

      Usuń
    2. Wolałam się dopytać :) bo już parę razy zaliczyłam wpadkę, jednak monitor czy sam aparat ma ogromne znaczenie. No i wiem, że niektóre kolory niestety nie współpracują tak jak należy ;))

      Szkoda, bo na pewno już go nie dostanę a płacić więcej niż na to zasługuje nie lubię :P

      Usuń
    3. Jasne, rozumiem :)

      No pdejrzewam, że już niestety nie będzie dostępny... Jak mi się znudzi, to Ci oddam ^^

      Usuń
  9. bardzo fajne połączenie :) bajeczne paznokcie :)a jak się sprawdza SH? mam ochotę go kupić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pati - dziękuję! :))
      Całkiem nieźle się sprawdza u mnie :) szybko wysusza lakier, nie ściąga go na brzegach i wydaje mi się, że nie zgęstnieje tak szybko jak Seche Vite, bo ma rzadszą konsystencję :)

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po raz trzeci: Proszę o czytanie informacji przy komentarzach - wyraźnie napisane jest, że nie życzę sobie zostawiania adresów stron www. Jeśli będę chciała, sama go znajdę.

      Usuń
  11. jejciu, jakie piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  12. Ale masz ładne pazurki - na pewno przydają sie przy mizianiach Kebsa:)))))
    Ciekawe zestawienie kolorów - radio Zet byłoby zachwycone hehehe:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Esy - dziękuję :) Oj przydają się, przydają, zwłaszcza do drapania za uszkami ;)
      haha, możliwe ;)

      Usuń
  13. Nie było mnie chwile, a Tobie paznokcie urosły jak szalone! :D
    Świetne połączenie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No całkiem dobrze im idzie, w końcu znalazłam coś, co na nie podziałało ;)
      :)

      Usuń
    2. W takim razie bardzo się cieszę :) u mnie Eveline nadal spisuje się dobrze :)

      Usuń
    3. U mnie Nail Tek II przez 2 lata działał, ale przestał i musiałam szukać na nowo... Oby Tobie się tak nie stało ^^

      Usuń
    4. Mam nadzieję, że u mnie tak nie będzie :D

      Usuń
  14. Ale fajne połączenie kolorystyczne. Bardzo optymistyczny manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Acapulco - sama nazwa zachęca :D Świetny!! A w połączeniu z kobaltem mnie również rozweselił :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :)
      Mi zawsze przychodzi do głowy ta stara piosenka, jak patrzę na ten żółty lakier ;)

      Usuń
    2. mi tez przyszla i musialam posluchac:)))

      Usuń
    3. haha, tez słuchałam na YT ;P

      Usuń
  16. Acapulco my love!! tylko, ze teraz zycza sobie za niego duuuze funciaki/zlotowy :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety tak to bywa z limitowankami...

      Usuń
  17. Ale fajne połączenie :D Ten żółty mi się podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Żółty śliczny, taki kurczaczkowy :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi się bardziej podoba niebieski ale żółty też ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, kwestia gustu :) Ja lubię obydwa :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)


Proszę o kulturę wypowiedzi, komentarze obraźliwe oraz reklamowe będą usuwane.