Brokatowo, turkusowo i miętowo !

Cześć! :)

Jestem dziś bardzo zmęczona po wczoraj, odbyłam dwie podróże samochodem, pomiędzy nimi obeszłam na piechotę pół mojego rodzinnego miasta, w którym robiłam badania do magisterki, załatwiłam parę spraw. Niestety mamy nieprzeczyszczoną klimatyzację w samochodzie i wczoraj odkryłam, że to przyczyna moich bólów głowy ostatnimi czasy - zawsze, jak gdzieś jadę / jedziemy, źle się czuję po podróży. Tak więc dziś nic odkrywczego, bo ból głowy nie pozwala na wypracowania, ale mam nadzieję, że ciekawego - paznokcie :D


Od czasu do czasu decyduję się na jakieś brokatowe urozmaicenie manicure'u. Ostatnio właśnie miałam taki kaprys, więc wygrzebałam z pudełka z topperami ten oto, który widzicie - turkusowy glitter. Jeszcze nigdy go nie używałam i nie wiedziałam, z czym zestawić. Padło na miętowy lakier. Myślę, że połączenie całkiem udane, prawda?


Wybrałam Mint Candy Apple od Essie, jako kolor bazowy. Położyłam 3 cienkie warstwy tego lakieru, tylko na palcu serdecznym, pod brokat, dałam jedną. Spokojnie wystarczyłyby dwie warstwy, ja jednak mam taką swoją małą paranoję odnośnie prześwitów - nie toleruję ich i sprawdzam pod lampą, czy ich nie widać - stąd 3 warstwy ;)


Turkusowy brokat z W7, niestety bezimienny [ nie potrafiłam go też zidentyfikować za pomocą internetu ], jest częścią zestawu brokatów, który dostałam na Gwiazdkę. Na serdeczne paznokcie nałożyłam 2 warstwy tego brokatu, które wyetsrczyły do pełnego pokrycia płytki.





Ja mam te lakiery na pazokciach już 5 dzień i wciąż trzymają się idealnie, zauważyłam tylko minimalne starcie brokatowych końcówek. Na razie nie myślę o zmywaniu ;)




Jak się Wam podoba takie połączenie? 

69 komentarzy:

  1. Bez brokatu podoba mi się zdecydowanie bardziej! Aczkolwiek na jednym paluszku, to jeszcze nie ma przesytu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zazwyczaj też bez brokatu preferuję, ale od czasu do czasu mnie najdzie ;)

      Usuń
  2. połączenie bardzo dobre. Może się powtórzę ale uwielbiam zdobienia na serdecznym palcu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doniu, ja też lubię serdeczne zdobienia, zazwyczaj właśnie tam dodaję akcenty :)

      Usuń
  3. Lakier Essie bardzo mi się podoba,za brokatami jakoś nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja generalnie też brokatów nie lubię, ale czasem można zaszaleć ;)

      Usuń
  4. Mint Candy Apple marzy mi się od wielu miesięcy, a z tym brokatem bardzo fajnie współgra. Nie wiedziałam, że W7 ma tak dobrze kryjące toppery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tez się długo marzył :) I kupiłam go jako pierwszy lakier Essie :)
      W7 ma dość fajne brokatowe lakiery, gorzej niestety ze zmywaniem ;) ale jeszcze o tym nie myślę, będę się martwić za jakieś 2 dni ;)

      Usuń
  5. w opisie pisało że idzie prosto z fabryki, no ale różnie można to tłumaczyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha. miejmy nadzieję, że masz oryginał :)

      Usuń
  6. nie przepadam za mietówkami, ale ten turkusik owszem owszem :) super pigmentacja tego brokatowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przynajmniej jeden lakier Ci się spodobał :)

      Usuń
  7. Ja ogólnie jestem antybrokatowa ;-) wolę zwykłe wykończenie ale tutaj nawet ładnie wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zazwyczaj też, ale sa wyjątki od czasu do czasu :)
      Cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  8. Essie mi się podoba bardzo, brokat średnio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że chociaż jeden lakier Ci odpowiada :D

      Usuń
  9. podobają mi się mięty, ale u kogoś. Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je lubię wszędzie, u siebie też :D

      Usuń
  10. Śliczne zdobienie ;) Piękny kolor lakieru Essie


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Zielony brokat jest bombowy! Za miętą nie przepadam, zupełnie nie pasi do mnie taka gama kolorów.
    Z tymi brokatami ostatnio mam fazę. Kiedyś ich nie trawiłam, a teraz namiętnie się brokacę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mi też szalenie się podoba :)
      Widziałam, że brokat u Ciebie króluje ostatnimi czasy ^^

      Usuń
  12. na moich paznokciach nie ma miejsca dla miety!!!:P nie, nieee, nieee, ale Ty maluj jesli lubisz:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ jesteś anty ;)

      Usuń
    2. eee tam, herbatke mietowa czasem pije:P

      Usuń
    3. Chociaż tyle ;) a gumy miętowe tolerujesz? ;P

      Usuń
    4. toleruje duzo, tylko czasem czegos nie lubie:) gumy jak najbardzej toleruje i lubie:P

      Usuń
  13. ta mięta z essie jest cudowna! :)
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola, zgadzam się - jest cudowna :)

      Usuń
  14. Bardzo fajnie razem wyglądają :)podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ines - cieszę się, że Ci się podoba!

      Usuń
  15. miętka mniam mniam, ja bym jej nie glitterowała, chyba że jakiś prosty szlaczek (wiadomo, całkiem inna koncepcja), ale to dlatego, że uwielbiam miętkę samą w sobie, bardzo estetycznie paznokcie wyglądają w tym odcieniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już tyle razy miałam nieglitterowaną, że zapragnęłam zmiany ^^

      Usuń
  16. Świetne zestawienie;) że też jeszcze nie mam w swojej kolekcji kultowego Mint Candy Apple ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Pora to nadrobić ;)

      Usuń
  17. Piękne kolorki, uwielbiam mięte na paznokciach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, vieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  18. piękny duecik! ten zielonek taki cudnie choinkowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marti, masz rację, trochę choinkowy ;)

      Usuń
  19. W7 w pewnym oświetleniu ma połysk w kolorze MCA - przynajmniej na moim monitorze :P Podoba mi się!

    I naszła mnie ochota na mani pod znakiem mojej ukochanej miętki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod brokatem jest jedna warstwa MCA właśnie, ale raczej nie prześwieuje, może to kwestia mocnego światła :)

      Nie dziwię się, miętka rządzi zawsze :D

      Usuń
  20. Badania terenowe...;)
    Ładnie to sobie zmalowałaś :) widziałam u mojej szefowej że bardzo ładnie wyglądały dwie miętki w ombre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dokładnie, musiałam się trochę najeździć za nimi ;)

      Ombre to dla mnie tajemnica, nie ogarniam tego, ale na pewno wyglądało świetnie, bo to ekstra sposób na mani :)

      Usuń
  21. Świetnie ze sobą współgrają i też lubię nosić na serdecznym różne pierdółki i brokaty :)
    Doskonale też rozumiem Twoją paranoję z prześwitami, sama wiesz, że 3 warstwy lakieru to u mnie standard :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :)
      wiem, wiem, miło wiedzieć, że nie tylko ja mam tę paranoję :D

      Usuń
  22. Świetne połączenie, a kolor - genialny! *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jane, fajnie, że Ci się podoba :)

      Usuń
  23. Jak dla mnie takie połączenie, to połączenie idealne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. miętowy to w sumie to już must have na wakacje...;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Caroline, masz rację :) Ten kolor chyba nigdy nie wyjdzie z mody :)

      Usuń
  25. jak długo zmywałaś ten brokat? :P (połączenie piękne)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej najlepsze jest to, że delikatnie podważyłam pilnikiem i wszystko zeszło w 3 kawałkach :D

      Usuń
  26. Kocham miętowe lakierki, też mam kilka w swojej kolekcji, ale ton brokacik to jest tak cudowny, że nie mogę się napatrzeć, idealnie się komponuje z resztą miętowych paluszków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że połączenie przypadło Ci do gustu :)

      Usuń
  27. Super połączenie, też się zastanawiałam ostatnio jak urozmaicić miętowe jabłuszko :)
    Miłego poniedziałku!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. boski ten brokat, mam podbny z avonu, ale nie jest taki nasycony;(
    pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  29. piękny kolor tej mięty, tylko dlaczego to Essie ;( Strasznie nie lubię się z tymi lakierami.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)


Proszę o kulturę wypowiedzi, komentarze obraźliwe oraz reklamowe będą usuwane.