NOTD: rozbielona pomarańczka, czyli Inglot 663

Hej :)
Dziś przedstawię Wam lakier, który ostatnimi czasy bardzo polubiłam za łatwą aplikację i bardzo optymistyczny, pastelowy kolor.


Inglot 663 z oddychającej serii ma kolor pomarańczowy, w buteleczce widoczny jest delikatny, złoty shimmer, który na szczęście [ bo ja preferuję kremowe wykończenie ] przy malowaniu kompletnie znika i nie jest zauważalny.


Czytałam gdzieś, że ta seria lakierów Inglota podbija kraje arabskie - przez to, że formuła lakieru oddycha, czyli dopuszcza powietrze, kobiety nie muszą zmywać lakieru z płytki na czas modlitw, kiedy to całe ciało musi być czyste i mające dostęp do powietrza :) a modlitw dziennie jest, jeśli się nie mylę, 5 ;)




Jak Wam się podoba taki kolor?
Macie lakiery z tej serii Inglota?



34 komentarze:

  1. Nie mam żadnego lakieru z Inglota, ale Twój odcień jest fajny :D Wakacje tuż tuż :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, trzeba się odpowiednio nastroić ;)

      Usuń
  2. Ciekawy kolorek, acz nie mój:) I fajna ciekawostka o tych arabskich kobietach:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna pomarańczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna pomarańcza. Lakiery z Inglota bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dopiero zaczynam z nimi przygodę - mam kilka, ale rzeczywiście są całkiem fajne :)

      Usuń
  5. Czemu tak jest, że u kogoś kolor mi się podoba, a jak wezmę do rąk to już czar pryska.. u mnie każdy pomarańcz wygląda jakbym miała brudne ręce.. ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a może taki bardzo pastelowy by Ci spasował?

      Usuń
  6. Bardzo fajny kolor a ja mam wielki sentyment do lakierów Inglota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam tylko kilka sztuk, ale są naprawdę bardzo fajne :)

      Usuń
  7. wstyd się przyznać ale w swojej mini kolekcji lakierów nie mam ani jednego lakieru Inglot, okazja do nadrobienia tego dopiero w sierpniu..
    kolorek bardzo wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam najnowszą kolekcję lakierów od nich - kolory obłędne :)

      Usuń
  8. Nigdy nie miałam lakierów z tej serii. Jeżeli ma lepszy pędzelek i jakość niż wersja standardowa to może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie nie ma wielkiej różnicy, pędzelek jest minimalnie dłuższy :)

      Usuń
  9. piękna pomarańczka *_* ja z Inglotowymi lakierami zbym mocno się nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też mam tylko kilka odcieni, ale nawet je lubię :)

      Usuń
  10. bardzo fajny kolor! nie znam lakierów Inglota, ten ładnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są całkiem całkiem i mają naprawdę dużą gamę kolorów :)

      Usuń
  11. bardzo wiosenny kolor;)
    zapraszam do mnie na rozdanie;]

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam lakiery inglota! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny kolor! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. kolor bardzo pozytywny , sama się kiedyś zastanawiałam czym te lakiery się różnią od innych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba tylko wyłącznie tą funkcją oddychania

      Usuń
  15. Nie przepadam za Inglotem, ale miałam ochotę na jakiś lakier z tej serii. Ładnie wygląda przy Twojej karnacji.
    Sama po sobie wiem, że nie każdy kolor w tym typie dobrze wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie też się przed Inglotem broniłam, sama nie wiem, czemu, ale ostatnio zaczęłam poznawać lepiej i podoba mi się coraz bardziej ich oferta :)

      Dziękuję :)

      Usuń
    2. Mnie niestety mało odpowiada ich kosmetyków :/ i raczej podchodzę z dużym dystansem. W każdym razie poszłam na całość w kwestii konturówek w żelu :) Pomimo, że mają dla mnie pewne minusy to postawiłam na kolory i jestem zadowolona. bardzo sobie chwalę ich cienie z serii Noble oraz rewelacyjne flejki z serii Dream Collection ♥ Mają najlepsze na rynku a co ważne, cały czas w sprzedaży :)

      Usuń
    3. ja jak na razie mam tylko kilka lakierów i cieni do powiek oraz jeden pędzelek do korektora - na te rzeczy nie narzekam :) i jedną szminkę w kolorze trupa - sama nie wiem, co mnie podkusiło, żeby ją kupić ;)
      mam ochotę na jakąś kredkę do oczu od nich, ale konturówek w żelu jakoś się obawiam - nie potrafię malować równej kreski specyfikami w słoiczku ;)

      Usuń
  16. Ładnie prezentuje się ta pomarańczka na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładny i idealny na lato !:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)


Proszę o kulturę wypowiedzi, komentarze obraźliwe oraz reklamowe będą usuwane.