NOTD: cekinowo, czyli Colorama 652 Moss + Essence Mr & Mrs Glitter

Hej :)
Dziś na luźno pokaz tego, co mam aktualnie na paznokciach :)

Niestety mam bardzo krótkie paznokcie, bo nie doszła do mnie odżywka, którą zamawiałam na allegro 2 razy - najpierw u sprzedawcy, który okazał się oszustem i zablokował konto po kilku dniach, a potem u dobrego sprzedawcy, ale paczką ekonomiczną, która oczywiście nie doszła [ teraz pewnie jakaś pani na poczcie ma ładne paznokcie dzięki mojej odżywce... ] i wobec tych perypetii moje paznokcie znów zaczęły się rozwarstwiać i łamać, stąd dzisiejsza długość...

Koniec żali, czas na pokaz :)
Połączyłam militarną zieleń od Coloramy z glitterem Essence ułożonym w pionowy wzorem na środku płytki. Proste, a wygląda całkiem całkiem :)



Na paznokciach mam 2 warstwy Coloramy 652 Moss, ułożone cekinki i warstwę wysuszacza Poshe. Całość dzielnie trzyma się na moich łapkach już 3 dzień :)




Linię prostą z cekinków stworzyłam za pomocą sondy, na denko od Pringles'ów [ potrzeba matką wynalazku ;) ] ciapałam glitter i wydobywałam cekinki.



Co sądzicie?

28 komentarzy:

  1. Bardzo fajne :D Widzę, że pecha jakiegoś masz :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) no niestety dołapał mnie pech, aż się boję 3 raz zamawiać ;)

      Usuń
  2. Zdecydowanie genialnie Ci to wyszło! Uwielbiam szare kolory do paznokci, ale trudno znaleźć dobrze kryjący. Twój jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Fajnie, że się podoba :)

      Usuń
  3. Nawet nie wiesz, jak dalece sięga mój podziw dla Twojej cierpliwości :D Pomysł jest bardzo fajny :)
    Współczuję tych przygód zakupowych :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ee tam, siedziałam przed serialem i dłubałam sobie ;)
      ja sobie też współczuję...

      Usuń
  4. Podziwiam cierpliwość do wykonywania takich ozdób.
    Mnie jej brakuje.
    Umiejętności również ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny! podziwiam za cierpliwosc!
    mialam ten lakier essence w rekach i zastanawialam sie czy kupic :)
    nie kupilam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja kupiłam go pod wpływem chwili, bo zazwyczaj brokaty mnie niezbyt interesują, ale teraz cieszę się z tego zakupu :)

      Usuń
  6. sądzę, że to świetny pomysł z wyłapywaniem cekinów, też mam ten glitter i stwierdziłam, że jest beznadziejny, bo w butelce taki śliczny, gęsto nafaszerowany świecidełkami, a na paznokciu 4 na krzyż... a u Ciebie prezentuje się doskonale.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety nakładany pędzelkiem mało zostawia na paznokciu albo odwrócone czarną stroną...
      Dzięki :)

      Usuń
  7. o rany, ale masz przeboje z tymi sprzedawcami :] przynajmniej paznokcie ładne ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety, internetto pułapka ;)

      Usuń
  8. Ale jesteś cierpliwa! Bardzo ładny efekt. Tak delikatnie, ale z pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ojej, jak ładnie to wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajnie to wygląda..

    OdpowiedzUsuń
  11. Paznokcie wyszły naprawdę bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się, bardzo ciekawe zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)


Proszę o kulturę wypowiedzi, komentarze obraźliwe oraz reklamowe będą usuwane.