Zużycia lipcowe

Cześć :)

Jako, że ze zużyciami czerwcowymi już się uporałam, czas najwyższy na lipcowe.
Lipiec obfitował z puste opakowania, wiele rzeczy skończyło się w jednym momencie, znacie to? Na szczęście mam zawsze wszystko w zapasie, więc obyło się bez dzikiego biegu do drogerii ;)


Henna Khadi w odcieniu ciemnego brązu towarzysz mi już któreś z kolei farbowanie, polubiłam ją. Na początku lipca pierwszy raz farbowałam nią włosy sama, do tej pory robiłam to u fryzjerki, dlatego też zużyłam dwa opakowania, a nie jak zazwyczaj, jedno ;) Udało mi się jednak w miarę równomiernie ją nałożyć i byłam zadowolona z efektu. Mydło miodowe do ciała i włosów Bania Agafii to moje małe odkrycie. Zakochałam się - jest genialne, dawno nic tak świetnie się u mnie nie sprawdziło. W myciu włosów wymiata, idealnie sprawdza się też do ciała. Kosztuje kilkanaście złotych i mam już kolejne opakowanie :) Maska do włosów Gloria również jest moim włosowym hitem, kosztuje 7 złotych, ma lekką, odżywkową konsystencję i na moich niskoporowatych włosach sprawdza się wyśmienicie. Poluję na następne opakowanie. 


Szampon Caudalie miałam na oku od dłuższego czasu, próbka zachęciła mnie do kupienia całego opakowania. Wiem, że ciężko w to uwierzyć, ale nie mam do końca wyrobionej opinii na jego temat. Jest gęsty, ale słabo się pieni i trzeba dużo nałożyć. Kiedy piana się już pojawi, jest gęsta i miękka, wspaniale oczyszcza włosy. Po użyciu konieczne jest nałożenie jakiejś mocnej odżywki lub maski do włosów, ale potem włosy ładnie wyglądają i są lekko odbite od nasady. Nie jestem jednak w stanie stwierdzić, czy warto wydać około 40 zł na ten szampon. Odzywka do włosów Isana z serii Oilcare to zaskoczenie -jest fantastyczna! Pięknie pachnie, a na włosach sprawdza się wyśmienicie - połysk, który utrzymuje się cały dzień, brak obciążenia niezależnie od nałożonej ilości, miłość. Ajurwedyjski tonik do włosów Orientana to także włosowa rewelacja! Pierwszy raz widziałam go u Doroty , ale kupiłam dużo później. Teraz mam już drugie opakowanie, polecam bardzo bardzo! Nie dość, że przyjemnie chłodzi skórę głowy i w upały to uwielbiałam, to jeszcze pięknie ziołowo pachnie, ale najważniejsze jest działanie - włosy rosną naprawdę szybko, a ilość baby hair jest zastraszająca! Kiedy spotkałam się z przyjaciółką po kilku tygodniach niewidzenia, była zdziwiona, jak długie mam włosy. 


O mydle Elko pisałam na blogu, kulki Nivea to standard, podobnie jak Facelle. Żel pod prysznic Balea ślicznie brzoskwiniowo pachniał, odżywka bez spłukiwania również, za to już jej działanie mnie zawiodło, bo obciążała mi włosy. Nie ma jednak tego złego, bo zużyłam ją do golenia nóg ;)


Tonik Bielendy Satin Rose Water - przyjemny tonik o miłym różanym zapachu, duża butla starczyła mi na 3 miesiące używania. Płyn micelarny Bourjois kupiłam z braku różowego Garniera i nie zawiodłam się - ładnie mocno pachniał i świetnie zmywał, myślę, że będę czasem do niego wracać w ramach odmiany od Garniera. Krem pod oczy Bioderma Sensibio świetnie się spisywał na dzień, miał lekką konsystencję i szybko się wchłaniał, mam w zapasie kolejne opakowanie. Glinka różowa Cattier dobrze się spisywała, używałam do twarzy i także jako dodatek do szamponu do włosów. Serum Caudalie z serii Polyphenol jest genialne i moja cera je uwielbia. To już drugie opakowanie i na pewno nie ostatnie, chociaż serum do najtańszych nie należy.


Bibułki matujące kupione przy kasie w Douglasie były zaskakująco dobre i planuję ponowny zakup. Organiczne masło Duafe jest fantastyczne, zaopatrzyłam się już w pełnowymiarowe opakowanie, idealnie nawilża i koi moją cerę przy obecnej kuracji Epiduo. Peeling Rituals był świetny, jak każdy produkt marki, próbki Mythos były tylko okej.


A jak tam Wasze zużycia w lipcu? :)

31 komentarzy:

  1. Zainteresowałas mnie tonikiem do włosów Orientana. Musze wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamilo, naprawdę go polecam! Działa, a to najlepsza rekomendacja :)

      Usuń
    2. To i mnie teraz zaciekawiłaś :D

      Usuń
  2. Miodowe myło mam, ale narazie w zapasach bo uzywam ceddrowego - probowałaś? tez reweacyjne i pachnie głębokim lasem :) bardzo magicznie
    micel z Bourjois - nigdy o nim nie myślałam, ae skoro to fajna odmiana dla Garniera to może warto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kończę właśnie cedrowe, ale go nie polubiłam... Strasznie mi śmierdzi tanią leśną kostką klozetową;)

      Usuń
    2. hahahahhaha mi lasem Tobie kostką :D

      Usuń
    3. Teraz jestem ciekawa, jak opiszesz miodową wersję, hahaha;)

      Usuń
  3. Znam niewiele z tych kosmetyków, ale za to bardzo je lubię :).

    OdpowiedzUsuń
  4. pokaźne denko, ja nie lubię marki Facelle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam, świetnie się u mnie spisuje :)

      Usuń
  5. Mnie zaciekawiło to serum Caudalie, co magicznego robi ze skórą? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie nawilża, ale nie obciąża skóry. Ja używam go pod filtr, już bez żadnego kremu do twarzy i jest wystarczająco. Bardzo wydajne i wygładza skórę przy dłuższym stosowaniu :)

      Usuń
  6. Nie znam dużo z tych kosmetyków ale sa bardzo ciekawe!

    http://patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Bardzo je lubię, świetnie się sprawdza na noc u mnie :)

      Usuń
  8. Znam tylko krem z Biodermy. Mnie niestety nie zachwycił :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go polubiłam, bo jest lekki i szybko się wchłania :) A czemu Tobie nie pasował?

      Usuń
  9. Zachęciłaś mnie ogromnie tym tonikiem do włosów :) Chętnie sobie sprawię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam to mydełko miodowe ale do mycia włosów jeszcze ani raz go nie użyłam. W ramach testu podejrzewam że jednak użyję go w tym celu;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tonik różany Bielenda Professional wpisują na swoją listę :) a miodowe mydełko babuszki jest u mnie w zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sporo tego się nazbierało :) Mnie tak dobrze nie idzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie też tonik do włosów zaciekawił. Zużyłam niedawno dwie butelki wcierki Seboradinu, ale baby hair się niestety nie doczekałam. Może Orientalna da radę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam wodę różaną, ale tej z Bielendy jeszcze nigdzie nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne denko! Ja tez używam już drugiego opakowania tego serum Caudalie :)
    Zainteresowałaś mnie mydłem miodowym :) Podobnie jak maską Gloria - skoro maska nadaje się dla niskoporowatych włosów, to powinnam sie z nią polubić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam i mam tylko tonik Orientany. Dawno nie używałam, chyba muszę do niego wrócić. U mnie też pojawiło się denko i to z czterech miesięcy. Dawno tyle nie zużyłam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam mini udział w denkowaniu miodowego mydła hehe - podobało mi się też :) ciekawa jestem też odżywki z Isany choć mamy diametralnie inne włosy..niemniej zerknę w tamtą stronę..

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zużycia! Ja pamiętam, że bardzo lubiłam serię Balea mango+aloes, ale akurat tej odżywki nie miałam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę sobie sprawić te bibułki matujące z Douglasa;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)


Proszę o kulturę wypowiedzi, komentarze obraźliwe oraz reklamowe będą usuwane.