Gadżety kuchenne | Empik

Hej! :)

Wczoraj po wizycie u lekarza [ spoko, badałam tylko krew ;) ] wstąpiłam do małej galerii handlowej tuż obok przychodni. Wstąpiłam w wiadomym wszystkim celu, ale nie o tym dziś ;) Odwiedziłam również Empik. Lubię ten sklep, ale nie ze względu na książki, tylko akcesoria. Odkąd Empik zaczął promować i sprzedawać różne domowe dodatki - pudełka, kubki, zestawy piknikowe, poduszki i całą masę innych rzeczy [ ostatnio nawet akcesoria do fittnesu ], często chodzę tam, aby je pooglądać. Tak też było i wczoraj. Od razu w oczy rzuciła mi się przeceniona o 50% kolekcja Herbs Garden. 


Składa się na nią* naprawdę dużo gadżetów kuchennych, ale nie wymienię Wam wszystkich, bo nie pamiętam ;) Były specjalne doniczki na zioła, krótkie nożyczki do ucinania ich, silikonowy pojemnik do obierania czosnku, łapki do gorących naczyń, ściereczki, młynek do ziół [ dziwne ;) ] oraz to, co ja przygarnęłam.

*Na stronie Empiku możecie zobaczyć, co jeszcze wchodzi w skład tej kolekcji, ale tam, nie wiedzieć czemu, ceny nie są obniżone...


Do domu zabrałam:
- siekacz do ziół [ z 49,90 zł na 24,95 zł ]
- skrobak do cytrusów [ z 14,90 zł na 7,45 zł ]
- nożyczki do ziół z pięcioma ostrzami [ 29,90 zł na 14,90 zł ]

Za wszystko zapłaciłam 47,35 zł.

Oglądamy z Narzeczonym dużo amerykańskich programów kulinarnych [ m.in. Top Chef, MasterChef, Hell's Kitchen, Kitchen Nightmares, Gordon's Great Escape ] i często podpatrujemy w nich fajne sposoby, narzędzia. Siekacz do ziół i skrobak do cytrusów to właśnie takie podpatrzone narzędzia, a chciejstwem na nożyczki zaraziła mnie Mama, która ma je już od kilku lat :)


Wszystkie gadżety są bardzo porządnie wykonane, dobrze się je trzyma i nimi operuje, a krojenie ziół to czysta przyjemność :) Siekacz z deseczką pozwoli na szybkie przygotowanie świeżych składników do sosów, pesto czy sałatki. Nożyczki zdadzą egzamin przy krojeniu szczypiorku / cebulki na kanapki lub wierzch sałatki, a skrobak do cytrusów na pewno przyda się Narzeczonemu, kiedy będzie dla mnie robił cytrynowca [ Tak! Mój facet piecze! I to jak :D ].



Oczywiście musiałam już wypróbować nowych kuchennych pomocników! :) Tną sprawnie, ostrza nie są tępe i mam nadzieję, że będą nam długo służyć :)


Lubicie takie kuchenne gadżety? 
Czy może zupełnie Was to nie interesuje? :)


P.S. Jeszcze dziś możecie zgłaszać się do mojego rozdania - informacje u góry paska bocznego :)


90 komentarzy:

  1. O, takie nożyczki to jak znalazł dla mnie, bo zawsze potnę sobie paluchy przy krojeniu szczypiorku :C

    OdpowiedzUsuń
  2. Siekacza szukam od dawna, dziś wybieram się na zakupy, więc napewno zachaczę o Empik ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hidiamond, daj znać, czy udało Ci się go upolować :)

      Usuń
  3. Nozyczyki by mi się przydały, zdecydowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetna sprawa, są bardzo pomocne :)

      Usuń
  4. O, takie nożyczki bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nożyczki są super! Oj przydałby by się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiolu, to biegnij do Empiku :))

      Usuń
  6. nożyczki faktycznie przykuły i moją uwagę, fajne cacko :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie gotowanie to raczej taka konieczność - robię to, bo trzeba ale jakiejś specjalnej przyjemności z tego nie mam ;) Często mnie wkurza, że niejednokrotnie jakieś danie wymaga dużo czasu, składników i ogólnie roboty a potem i tak jest zjedzone w moment i "tyle z tego mam" :P Brzmi to pewnie idiotycznie ale fakt faktem, że master chefa ze mnie nie będzie ;d
    Kuchenne gadżety mnie raczej nie wzruszają, ale życzę żeby Ci długo posłużyły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marianno, rozumiem Cię. Ja gotować lubię, ale nie lubię skomplikowanych przepisów z mnóstwem składników- wtedy większe prawdopodobieństwo,że mi nie wyjdzie ;)
      Dzięki :)

      Usuń
  8. Przydałby mi sie ten siekacz :)
    I też mi się podoba, że empik poszerzył swój asortyment. Można tam pójsć po prezent dla każdego, babci, mamy, koleżanki czy prawie obcej osoby, a to i ta zawsze się coś fajnego znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest przydatny i łądny :)
      Dokładnie, jest w czym wybierać :) Nawet kosmetyki Lirene ostatnio widziałam ;)

      Usuń
  9. Empik to często moja zguba ;-) Świetne i przydatne gadżety, a nożyce są mega :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się czasem hamuję, albo Narzeczony to robi, wczoraj jednak byłam sama, sasasa ;)

      Usuń
  10. bardzo lubię takie gadżety:) świetne zakupki poczyniłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Skrobak. Do. Cytrusów. Chcę! W którym Empiku takie przecenione cuda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to, w którym? W moim! :D

      Usuń
    2. bleee, bez sensu :P

      Usuń
    3. Może w innych też są? Zresztą zawsze możesz mnie odwiedzić :)

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale faaaaaaaaaaaajowe <3 Mój Facet zawsze tnie szczypiorek nożyczkami, a ja się dziwiłam, a tu takie cuda mają z pięcioma ostrzami :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię :)
    Też zawsze się na coś skuszę z empikowych przecen.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają tak zachęcające okazje, że ciężko czasem przepuścić :)

      Usuń
  15. Te nożyczki są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Popsułam moje nożyczki i takie z chęcią przygarnę jak znajdę w empiku. Dzięki za posta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :) Cieszę się, że się przydał :)

      Usuń
  17. mam te nożyczki, kupione już dawno gdzieś indziej, ale u mnie się nie sprawdziły, ponieważ część ciętych roślinek zostaje pomiędzy ostrzami, i ciężko jest je myć za każdym razem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maj Leno, mam na to sposób - nożem stołowym wybieram pokrojone kawałki ziół, a potem przy myciu posługuję się szczotką kuchenną do mycia i wszystko ładnie się czyści :)

      Usuń
  18. Bardzo lubię gadżety kuchenne z Empiku:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam normalne nożyczki specjalnie do celów kuchennych to się nie liczy? fajowe gadżety lubię bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne te gadżety :) Muszę się wybrać do Empiku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cathy, polecam, fajne rzeczy można wyszperać :)

      Usuń
  21. To ja sunę po te nożyczki do ziół!! <33

    OdpowiedzUsuń
  22. Zaintrygowały mnie te nożyczki. Czym to się różni od takich normalnych? #niewiem ale #chceto

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają 5 ostrzy, więc szybciej tną ^^

      Usuń
  23. Lubię różnego rodzaju gadżety do kuchni, nawet bardzo :) I nie wyobrażam sobie mojej kuchni bez pewnych sprzętów. Do Empiku nie mam po drodze, za to często zaopatruję się w różne cuda w TK Maxx, cześć dla domu to jedna z moich ulubionych.
    Nożyczki tego typu mogłyby mi się przydać, no i pora wymienić siekacz do ziół!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, ja również przywiązałam się już do niektórych kuchennych udogodnień :)
      Tak, w TkMaxxie też można wyszperać perełki kuchenne :)

      Usuń
  24. wow, te nozyczki są genialne! ale taki nóż do ziół też bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żaneto, nie pozostaje Ci nic innego, jak tylko udać się do Empiku ;)

      Usuń
  25. Uwielbiam takie gadżety! Od jakiegoś czasu dużo bardziej cieszą mnie takie zakupy niż kosmetyczne, czy ubraniowe ;)) Świetne rzeczy upolowałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest tak, że bardziej od ubrań wolę kupować kosmetyki i właśnie wyposażenie domu ;)
      Dzięki :)

      Usuń
  26. Ale świetne gadżety! chętnie bym przygarnęła całą trójkę :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja malo swiezych ziol uzywam, wiec te sprzety lezalyby u mnie nieuzywane. poza tym mam w domu kucharza, ktory pieknie mi wszystko posieka zwyklym nozem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo - jeśli niemasz potrzeby, nie ma sensu inwestować w gadżety. Mnie jednak cieszą niezmiernie, a że profesjonalistą w tej dziedzinie nie jestem, wszelkie udogodnienia przyjmuję z otwartymi ramionami :)

      Usuń
  28. Takie gadżety jak i udane zakupy to ja jak najbardziej lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne gadżety, takie nożyczki to bym chętnie widziała w swojej kuchni i ten siekacz do ziół też fajny. W Empiku można naprawdę ciekawe rzeczy kupić. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niko, może w Twoim Empiku też będą? :)

      Usuń
  30. Ja rowniez na fitness to tylko patrze ;)
    akcesoria calkiem fajne, jutro wybieram sie na zakupy to wpadne i do empiku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tam dobrze tak z daleka ;)))
      Wpadnij, może coś rzuci Ci się w oczy? :)

      Usuń
  31. Chyba muszę się wybrać do EMPIKU, bo taki siekacz do ziół marzy mi się od dawna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owocnych zakupów zatem, Karo :)

      Usuń
  32. Tu na wyspie czasmi są takie gadżety że łapie sie za głowe do czego to służy :) ostatnio miałam w ręce gadżet do łapania szczypułki od truskawki Masakra ha :) Nożyczki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, czego to ludzie nie wymyślą ;)

      Usuń
  33. Ja bym chetnie sprawiła sobie nożyczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. szkoda, że te gadżety w empiku bez przecen są kosmicznie drogie -.- też lubię sobie je pooglądać, pomacać, podotykać... ale rzadko kupuję w standardowych cenach bo az nóż w kieszeni sie otwiera gdy widze cenę :D
    nozyczki kozakują :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, ale potem przeceniają o połowę, czasem nawet do -70% dochodzi :) I wtedy się bierze ^^

      Usuń
  35. Fantastyczne akcesoria!
    Zwłaszcza taki siekacz do ziół bardzo by mi się przydał :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, przydatne urządzonko :D

      Usuń
  36. Nożyce by mi się przydały ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. lubię gadżety! siekacz i skrobak by mi się przydały :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię takie przydatne dodatki :)

      Usuń
  38. Nożyczki do ziół mam i ja - biedronkowe, za 7zł :P Ale sprawdzają się świetnie!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, nie wiedziałam, że w Biedronce można było takie dostać :)

      Usuń
  39. Siekacz do ziół ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Strasznie lubię gadżety do kuchni, spędzam w niej mnóstwo czasu. Oprócz tego mam manię kupowania filiżanek i szklanek :) na razie z moimi gadżetami muszę przystopować, bo trzeba gdzieś to wszystko pomieścić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w kwestii wyposażenia jest mania na bardzo duże kubki na herbatę :)
      Na szczęście kuchnię mamy ogromną, więc i miejsca nie brak ;)

      Usuń
  41. Uwielbiam gadżety z Empiku, a Twoje zakupy świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  42. wow, nożyczki odlotowe! ale ten siekacz do ziół to chyba jednak mało przydatny, szybciej by było posiekać zwykłym nożem ;) ale oczywiście dla samego picu warto się pobawić taką łódką! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)


Proszę o kulturę wypowiedzi, komentarze obraźliwe oraz reklamowe będą usuwane.