Czym malowałam paznokcie przez ostatnie 3 miesiące?

Witajcie!

Pomyślałam sobie, że taki luźny, głównie zdjęciowy post będzie ciekawy, biorąc pod uwagę, że ostatnimi czasy niewiele lakierowych prezentacji jest na moim blogu. Paznokcie maluję non stop, żeby nie było, nie wyobrażam sobie nie mieć pomalowanych. Kolor jest na dłoniach cały czas, zawsze inny, odkąd maluję paznokcie może kilka razy tylko zdarzyło się, żebym pociągnęła je jakimś lakierem dwa razy pod rząd ;)
O, to jest pomysł na eksperyment - jak długo wytrzymam, malując non stop tym samym lakierem? ^^

Jeśli podglądacie mnie na Instagramie, dzisiejszy post nie będzie dla Was niczym nowym, bo wszystkie zdjęcia zostały już tam opublikowane, ale może i tak się Wam spodoba? 
Zapraszam na prezentację prawie wszystkich [ niektóre po prostu nie dostąpiły zaszczytu sfotografowania ] lakierów, które nosiłam w ciągu ostatnich +/- 3 miesięcy :)
Większość zdjęć jest bez żadnych filtrów, zastosowałam je chyba tylko przy dwóch.















Który kolor spodobał się Wam najbardziej? 

42 komentarze:

  1. Najpiękniejszy jest piaskowy fiolet i czwarty od góry Rimmel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie one wszystkie są najpiękniejsze ^^

      Usuń
  2. połowę z nich bym przytuliła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba mi się połączenie bieli i brokatu oraz kolor MAC:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są piękne:) uwielbiam lakiery ORLY:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na paznokciach to nawet ostatnio podobne kolory nosilysmy :) ten z chanel jest piękny, ten jasny opi, No i oczywiście maczek!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolorki ten pierwszy z essie mnie najbardziej oczarowal:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chanel i Zoya sa najlepsze!!! (moim zdaniem :P)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chanel <3 hyhyh bo wiesz ze kocham :) ZOYA i Essie <3 <3 , MAC , Orly no dobra wszystkie bo wiesz ze ja lakierowa jestem :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chanel od Ciebie to prawdziwy rarytas w mojej kolekcji, moja Droga! ♥♥♥

      Usuń
  9. Essie!! Ale wiesz, ja mam obsesje :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Models Own dokładnie w tym kolorze po prostu MUSZE mieć w okresie letnim! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza Zoyka i modelka są po prostu rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W oko wpadł mi Chanel, lubię takie szaro-bure odcienie. Poza tym biały ze srebrem! A pierwszy Essie jak się nazywa? Wygląda znajomo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też buraczki uwielbiam :) Ten dodatkowo ma delikatny shimmer, ale bardzo cięzko go uchwycić...
      Essie to Big Spender :)

      Usuń
    2. haha niedawno go kupiłam, więc dobrze że ten akurat wpadł mi w oko ;)

      Usuń
  13. Ze wszystkich tych lakierów, moja uwagę najbardziej przyciągnęła fioletowa Zoya. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie ciemne kolory ogromnie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Brokatowa Zoya jest wspaniała :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne wszystkie te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak mniej wiecej polowa z nich skradla moje serce :) Essiaczek i Mac piekne kolory, Chanel tez bardzo ladny.

    OdpowiedzUsuń
  18. Lakier ceatrice posiadał _ ten pierwszy lakier zoya najbardziej mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny jest ten różowy Sally Hansen już go wkładałam do koszyka i jednak go odłożyłam,napisz mi czy on zostawia smugi czy ładnie kryje pazurki? . Mam podobny kolor i jest okropny smugi straszne 3-4 warstwy trzeba dać by jako tako wyglądał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, Sally jest bezproblemowa! Dwie warstwy, żadnych smug i rozlewania się na skórki :)

      Usuń
  20. Najbardziej spodobały mi się ta fioletowa Zoya i rimmel :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeny jak mi się ta pierwsza Zoya podoba! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie piękne, aż sama nie wiem, który lakier manicure spodobał mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne kolorki ;) Szczególnie podobają mi się: Models Own i Zoya (obydwa) ;).

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie mi się podobają, a sama mam tylko jeden. Rimmela :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwszy Essiak wygląda świetnie :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)


Proszę o kulturę wypowiedzi, komentarze obraźliwe oraz reklamowe będą usuwane.