Domowo: Toaletkowe inspiracje

Cześć!
Dziś prezentuję garść zdjęć, które od dawna zapełniają mój folder ze zdjęciami wymarzonego domu :)
Za niedługo przeprowadzam się z moim chłopakiem do nowego mieszkania i wciąż poszukuję fajnych pomysłów na urządzenie każdego pomieszczenia. 
Ostatnio jednak myślę częściej o aranżacji swojego kącika i chodzi mi po głowie toaletka z dużym lustrem. Bardzo spodobała mi się ta pokazana u Aliny - tutaj.

Zawsze marzyłam o toaletce, nigdy jednak nie miałam na nią miejsca. Brakuje mi kącika do malowania się - czasem robię to w łazience, czasem przy biurku do nauki [i gubię kredki w papierach uczelnianych...], a już o miejscu na przechowywanie kosmetyków nie wspomnę ;) większość mieszka w pudełkach po Glossybox'ie i znalezienie czegoś wiąże się w otwarciem prawie każdego w poszukiwaniu tej jednej rzeczy ;)

Poniżej moje inspiracje :)


Patent z namalowanymi na ścianie nóżkami od razu podbił moje serce - pięknie wygląda a wykonane tanim kosztem :) myślę, że ten sposób na pewno wykorzystam gdzieś w nowym mieszkaniu - może w garderobie? 


Powyższe zdjęcie zachwyciło mnie sprytnym szklanym blatem, który skojarzył mi się z wystawą u jubilera - niezwykle ciekawe rozwiązanie.


Nie wiem, czy to złoty jeleń czy plastikowy organizer na kosmetyki przyciągnął moją uwagę, ten układ również bardzo mi się podoba.


Patent z podnoszonym lustrem jest genialny!


Szufladki !! uwielbiam składować kosmetyki, więc na pewno nie byłyby puste ;)




Co sądzisz o moich typach? Masz swoje wymarzone toaletki?
Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. Nawet nie wiesz, jak marzę o wlasnym mieszkaniu... Mam tyle pomysłów... zwyczajnie - brak mi słów. A już nie wspomnę o toaletce. Rownież nie mam i mam tylko nadzieję, że w niedługiej przyszłości bedzie jedno i drugie..

    Trzymam mocno kciuki za Twoje egzaminy! Koniecznie daj znać, jak już bedzie po wszystkim. A tak poza tym... Mnie czeka ważny dla mnie egzamin w czerwcu. I rownież dzien w dzien uczę się ile mogę. Byle do wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy chyba chciałby mieć swoją własną przestrzeń :)
    Ostatnio weryfikowałam toaletkowe marzenie z allegro i okazało się, że można zaleźć bardzo ładne do 500 zł.

    Dziękuję! a raczej nie dziękuję ;) mam nadzieję, że szybko się z egzaminami uporam, bo jeszcze magisterka czeka nienapisana ;)
    Zmotywowałaś mnie tym, że też się uczysz, więc uciekam teraz do książek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) uff we dwoje to raźniej, nieprawdaż? ;) więc nie pytam co robisz dzisiejszego wieczoru ;) ja robię dokładnie to samo :)
      a w przerwach pobuszuję po allegro :) ciiii

      Usuń
  3. Pomysł numer 1 jest super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i na każdą kieszeń :) podejrzewam, że w 50 zł udałoby się zamknąć takie przedsięwzięcie :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)


Proszę o kulturę wypowiedzi, komentarze obraźliwe oraz reklamowe będą usuwane.